Rozpoczęcie działalności
2014-02-26
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W BIAŁYMSTOKU, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ O CHARAKTERZE MAJĄTKOWYM, JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PISM W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA ORAZ UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU STOWARZYSZENIA W OSOBACH PREZESA I WICEPREZESA LUB SEKRETARZA. ZARZĄD MOŻE UCHWAŁĄ UDZIELIĆ PEŁNOMOCNICTWA INNYM OSOBOM DO REPREZENTOWANIA ZARZĄDU, PODPISYWANIA PISM I DOKUMENTÓW W ŚCIŚLE OKREŚLONYCH SPRAWACH.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
WSPIERANIE ROZWOJU DZIECKA W JEGO NATURALNYM RYTMIE I PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI POPRZEZ PROPAGOWANIE NOWYCH INICJATYW, POSTAW I DZIAŁAŃ W PRZEDSZKOLU PUBLICZNYM NR 2 W ŁOMŻY W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: 1. POPULARYZACJA IDEI DZIAŁAŃ NA RZECZ ROZWOJU DZIECI, 2. DZIAŁANIE NA RZECZ ZWIĘKSZENIA ŚWIADOMOŚCI ŚRODOWISK LOKALNYCH ODNOŚNIE PRAW DZIECKA, 3. ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI ORAZ PROBLEMAMI PRZEDSZKOLA, 4. DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ I RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU WOKÓŁ PRZEDSZKOLA, 5. PROMOCJA AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ ORAZ DOFINANSOWANIE UCZESTNICTWA W KURSACH DOSKONALENIA ZAWODOWEGO I PODNOSZENIA KWALIFIKACJI KADRY PRZEDSZKOLA, 6. WSPÓŁUDZIAŁ W PODNOSZENIU POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRZEDSZKOLU, 7. WSPIERANIE INICJATYW W MAJĄCYCH NA CELU ROZWÓJ INTELEKTUALNY, FIZYCZNY ORAZ DUCHOWY DZIECI, 8. STWARZANIE WARUNKÓW DO ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO DZIECKA, 9. ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, WYCIECZEK I IMPREZ KULTURALNYCH, 10. DZIAŁANIE NA RZECZ PROMOCJI I WSPIERANIA EDUKACJI, KULTURY I SPORTU ORAZ UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO - SPOŁECZNYM MIASTA, 11. POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO MIASTA I REGIONU, 12. INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI, 13. PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI OSOBOWOŚCI DZIECI W DUCHU SZACUNKU DO INNYCH ISTNIEŃ, 14. POMOC POZAFINANSOWA DZIECIOM Z RODZIN NAJUBOŻSZYCH ORAZ PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ ZWIĘKSZAJĄCYCH ZAANGAŻOWANIE SPOŁECZEŃSTWA W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW SPOŁECZNYCH DZIECI, 15. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ W ZAKRESIE SZEROKO POJĘTEJ POMOCY PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ, A PRZEDE WSZYSTKIM PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ I POMOCY DLA OFIAR PRZEMOCY W RODZINIE, 16. ROZSZERZANIE WACHLARZA ZAJĘĆ POZAOBOWIĄZKOWYCH, ORGANIZOWANIE WARSZTATÓW TWÓRCZYCH DLA DZIECI, 17. POPULARYZACJA NAUKI JĘZYKÓW OBCYCH WŚRÓD DZIECI - WYCHOWANKÓW PRZEDSZKOLA ORAZ ICH RODZIN,