Adres
UL. KUBUSIA PUCHATKA, 2A
Rozpoczęcie działalności
2014-02-06
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Email
artur.zgadzaj@wp.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, Z ZASTRZEŻENIEM UST. 2, SKŁADAJĄ DWAJ CZŁONKOWIE ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. 2. W SPRAWACH DOTYCZĄCYCH ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW Z WYŁĄCZENIEM CZŁONKÓW ZARZĄDU - OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNADCJI MOŻE SKŁADAĆ JEDNOOSOBOWO PREZES FUNDACJI I WICEPREZES FUNDACJI. 3. OSOBY REPREZENTUJĄCE FUNDACJĘ NA ZEWNĄTRZ TO: 3.1. PREZES ORAZ WICEPREZES, 3.2. INNI CZŁONKOWIE ZARZĄDU, JEŚLI NIE JEST WYMAGANE OŚWIADCZENIE WOLI, CZY PODPIS PREZESA FUNDACJI, ANI WICEPREZESA FUNDACJI.
Cel działania
1. WSPIERANIE ROZWOJU DUCHOWEGO CZŁOWIEKA, POŁĄCZENIA Z SAMYM SOBĄ, SZEROKO POJĘTE UZDRAWIANIE DUCHOWE, DĄŻENIE DO ROZUMIENIA SIEBIE, INNYCH LUDZI I ŻYCIA, DO ROZPOZNAWANIA CO JEST W CZŁOWIEKU GŁĘBOKIM ODCZUCIEM, W TYM ZDOBYWANIE W TRAKCIE TEJ DROGI NASTĘPUJĄCYCH UMIEJĘTNOŚCI I DOŚWIADCZEŃ; 1.1. ODCZUCIE I DOŚWIADCZENIE SIEBIE SAMEGO, ODCZUCIE SWEJ DUSZY, UMIEJĘTNOŚĆ WCZUWANIA SIĘ W SIEBIE 1.2. ODKRYWANIE CZEGO SIĘ PRAGNIE I DO CZEGO SIĘ DĄŻY 1.3. RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH STRESOWYCH W CODZIENNYM ŻYCIU, W SPRAWACH RODZINNYCH, ZAWODOWYCH, W SZKOLE I NA UCZELNI, WŚRÓD KOLEGÓW, KOLEŻANEK I ZNAJOMYCH, PODCZAS ZAŁATWIANIA RÓŻNYCH SPRAW 1.4. WYCHODZENIE Z DEPRESJI 1.5. RADZENIE SOBIE Z PORÓWNYWANIEM I OCENIANIEM PRZEZ INNYCH, Z KRYTYKĄ 1.6. PODNIESIENIE WŁASNEJ SAMOOCENY, JEŚLI SAMI SIEBIE POMNIEJSZALIŚMY 1.7. WYTONOWANIE WŁASNYCH ZBYT SILNYCH EMOCJI 1.8. NIEZAŁAMYWANIE SIĘ, NAWET W BARDZO TRUDNYCH SYTUACJACH 1.9. UMIEJĘTNOŚĆ ZOBACZENIA DLACZEGO W ŻYCIU PRZYDARZA SIĘ COŚ ZŁEGO, JAKIE JEST TEGO PRZESŁANIE, DLACZEGO MNIE TO SPOTYKA I CZEMU TO SŁUŻY, PRZEPRACOWYWANIE TAKICH SYTUACJI 1.10. UWALNIANIE SIĘ OD TRAUMY Z DZIECIŃSTWA, CZY PO JAKIMŚ INNYM ZDARZENIU, UWALNIANIE SIĘ OD LĘKÓW, ZŁYCH NAWYKÓW POWTARZANIA TYCH SAMYCH BŁĘDÓW 1.11. SZCZEGÓLNA PRACA NA RZECZ DZIECI I MŁODZIEŻY ABY MOGŁY MIEĆ LEPSZE ROZUMIENIE I UGRUNTOWANIE W SOBIE. 1.12. UCZENIE SIĘ, JAK BYĆ UPRZEJMYM I WYROZUMIAŁYM DLA INNYCH ORAZ DLA SIEBIE SAMEGO 1.13. UCZENIE SIĘ JAK MOŻNA POMAGAĆ INNYM, ABY NIE BYŁO TO POWIERZCHOWNE, ABY SŁUŻYŁO TO ROZWOJOWI DRUGIEGO CZŁOWIEKA, A NIE TYLKO ZASPOKOJENIU JEGO OSOBISTYCH PRAGNIEŃ. 1.14. ODKRYWANIE, ŻE RAZEM MOŻEMY COŚ WIĘCEJ OSIĄGNĄĆ 1.15. WIĘKSZA WITALNOŚĆ I RADOŚĆ ŻYCIA, ODPORNOŚĆ NA STRESY 1.16. WIĘKSZA ODPORNOŚĆ NA BÓL FIZYCZNY, NA NIEWYGODY, MNIEJ NARZEKANIA. WIĘKSZA SPRAWNOŚĆ FIZYCZNA CIAŁA. 1.17. WIĘKSZA ODPORNOŚĆ NA BÓL PSYCHICZNY, MOŻLIWOŚĆ PRZEJŚCIA PRZEZ TRUDNE SYTUACJE. CIĄG DALSZY CELU FUNDACJI WYNIKA Z PAR. 8 STATUTU FUNDACJI.