SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Propaganda creative osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -176 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 70 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Propaganda creative wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -117 925 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Propaganda creative wynosi 0,32%. To oznacza, że firma ma szansę 0,32% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,163% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,32% w 2020 roku.
• 0,32% w 2019 roku.
• 0,32% w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Propaganda creative wyniosła 745 859 zł.
a
ktywa trwałe to 264 104 zł.
a
ktywa obrotowe to 481 755 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 745 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -176 722 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 922 581 zł.
Organizacja
utrzymuje stałe
całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 745 859 zł w 2020 roku.
• 745 859 zł w 2019 roku.
• 745 859 zł w 2018 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -39.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Propaganda creative wyniosły 922 581 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 745 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 922 581 zł w 2020 roku
• 922 581 zł w 2019 roku
• 922 581 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2020 roku
• 124% w 2019 roku
• 124% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Propaganda creative wykazała przychody na poziomie 0 zł.