PROPAGANDA CREATIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000490681
NIP
9721247304
REGON
302607671

Podsumowanie

aktywa
746 tys.
przychód
0
zysk
0
wartość firmy
0
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. KAROLA LIBELTA, 6
Kod pocztowy
61-706
Rejestracja
2013-12-12
Rozpoczęcie działalności
2013-12-12
Kapitał zakładowy
10000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Propaganda creative osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -176 888 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 70 397 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Propaganda creative wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -117 925 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku.
• 0 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Propaganda creative wyniosła 745 859 zł.
a
ktywa trwałe to 264 104 zł.
a
ktywa obrotowe to 481 755 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 745 859 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -176 722 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 922 581 zł.
Organizacja utrzymuje stałe całkowitą wartość aktywów w czasie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 745 859 zł w 2020 roku.
• 745 859 zł w 2019 roku.
• 745 859 zł w 2018 roku.

Rentowność

Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 9.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -39.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie.

Zadłużenie

Zobowiązania Propaganda creative wyniosły 922 581 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 745 859 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 124%.
Całkowite zobowiązania organizacji nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 922 581 zł w 2020 roku
• 922 581 zł w 2019 roku
• 922 581 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 124% w 2020 roku
• 124% w 2019 roku
• 124% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Propaganda creative wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Brak danych

Organizacja Propaganda creative wykazała zysk netto większy niż 32% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 79% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 32% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 0% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 79% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 był wyższy niż 84% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 35% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Person Sebastian posiada 95 udziałów, które stanowią 95% firmy.