SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU SAMODZIELNIE (PAR. 19 PKT. 3 UMOWY SPÓŁKI)
Organizacja Truck części osiągnęła 472 883 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 472 834 zł. Pozostałe przychody to 49 zł.
Całkowite koszty wyniosły 501 348 zł.
Strata netto wyniosła 28 515 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -172 252 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 472 883 zł w 2023 roku.
• 665 782 zł w 2022 roku.
• 644 798 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -28 557 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -28 515 zł w 2023 roku.
• -10 051 zł w 2022 roku.
• -62 421 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck części wynosi -28 tys. zł.
EBITDA Truck części wynosi -5 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
34 718 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -28 445 zł w
2023 roku.
• -10 082 zł w
2022 roku.
• -80 550 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
31 104 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -4795 zł w
2023 roku.
• -9973 zł w
2022 roku.
• -80 441 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck części wynosi 371 472 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 1 182 207 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -250 113 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 371 472 zł w 2023 roku.
• 521 457 zł w 2022 roku.
• 515 006 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck części wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,04% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 149 011
zł.
Koszty operacyjne Truck części wyniosły 501 278
zł.
Wynagrodzenia stanowią 30%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
15 186 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 149 011 zł w 2023 roku
• 120 459 zł w 2022 roku
• 120 247 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
4.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
30% w 2023 roku
•
18% w 2022 roku
•
17% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck części wyniosła 105 244 zł.
a
ktywa obrotowe to 105 244 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 105 244 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 74 955 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 289 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -67 703 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 105 244 zł w 2023 roku.
• 150 518 zł w 2022 roku.
• 182 222 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -38%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -9.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -12.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck części wyniosły 30 289 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 105 244 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 29%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -14 287 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 289 zł w 2023 roku
• 47 047 zł w 2022 roku
• 68 701 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 29% w 2023 roku
• 31% w 2022 roku
• 38% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck części wykazała przychody na poziomie 472 883 zł.
Organizacja zarobiła -28 515 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -28 515 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5654 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Organizacja Truck części wykazała zysk netto większy niż 15% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 18% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 16% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0008%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 15% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 18% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 16% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0008%.