POLSKIE NAUKOWE TOWARZYSTWO MARKETINGUKRS
0000461867NIP
7831699354REGON
302426745
Podsumowanie
aktywa
60 tys.
przychód
21 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
84 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
POWSTAŃCÓW WLKP., 16
Kod pocztowy
61-895
Rejestracja
2013-05-13
Rozpoczęcie działalności
2013-05-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA TOWARZYSTWA, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU TOWARZYSTWA UPRAWNIONY JEST PREZES. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 100.000 ZŁ POWYŻSZE PRAWO PRZYSŁUGUJE PREZESOWI I WICEPREZESOWI DZIAŁAJĄCYMI ŁĄCZNIE LUB WICEPREZESOWI I DWOM CZŁONKOM ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYM ŁĄCZNIE.
Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing osiągnęła 20 640 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 640 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 230 zł.
Zysk netto wyniósł 6410 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -9855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 640 zł w 2022 roku.
• 16 880 zł w 2021 roku.
• 7680 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -18 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6410 zł w 2022 roku.
• 6840 zł w 2021 roku.
• -5618 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie naukowe towarzystwo marketing wynosi 84 010 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
30 960 zł a 237 923 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 84 010 zł w 2022 roku.
• 78 417 zł w 2021 roku.
• 39 793 zł w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Polskie naukowe towarzystwo marketing wyniosła 60 096 zł.
a
ktywa obrotowe to 60 096 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 096 zł.
f
undusz własny to 59 481 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 615 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 096 zł w 2022 roku.
• 92 737 zł w 2021 roku.
• 87 487 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Polskie naukowe towarzystwo marketing wyniosły 615 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 096 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 615 zł w 2022 roku
• 39 666 zł w 2021 roku
• 41 256 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing wykazała przychody na poziomie 20 640 zł.
Organizacja zarobiła 6410 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6410 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.004%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do POLSKIE NAUKOWE TOWARZYSTWO MARKETING