POLSKIE NAUKOWE TOWARZYSTWO MARKETINGU KRS
0000461867
NIP
7831699354
REGON
302426745

Podsumowanie

aktywa
60 tys.
przychód
21 tys.
zysk
6 tys.
wartość firmy
84 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
POWSTAŃCÓW WLKP., 16
Kod pocztowy
61-895
Rejestracja
2013-05-13
Rozpoczęcie działalności
2013-05-13
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA TOWARZYSTWA, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W IMIENIU TOWARZYSTWA UPRAWNIONY JEST PREZES. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH, KTÓRYCH WARTOŚĆ PRZEKRACZA 100.000 ZŁ POWYŻSZE PRAWO PRZYSŁUGUJE PREZESOWI I WICEPREZESOWI DZIAŁAJĄCYMI ŁĄCZNIE LUB WICEPREZESOWI I DWOM CZŁONKOM ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYM ŁĄCZNIE.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing osiągnęła 20 640 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 20 640 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 14 230 zł.
Zysk netto wyniósł 6410 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -9855 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 20 640 zł w 2022 roku.
• 16 880 zł w 2021 roku.
• 7680 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -18 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6410 zł w 2022 roku.
• 6840 zł w 2021 roku.
• -5618 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Polskie naukowe towarzystwo marketing wynosi 84 010 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 30 960 zł a 237 923 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -13 005 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 84 010 zł w 2022 roku.
• 78 417 zł w 2021 roku.
• 39 793 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Polskie naukowe towarzystwo marketing wyniosła 60 096 zł.
a
ktywa obrotowe to 60 096 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 60 096 zł.
f
undusz własny to 59 481 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 615 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -10 491 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 60 096 zł w 2022 roku.
• 92 737 zł w 2021 roku.
• 87 487 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 11%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 11%.
Marża operacyjna wyniosła 31%.
Marża netto wyniosła 31%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.4 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Polskie naukowe towarzystwo marketing wyniosły 615 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 60 096 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2006 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 615 zł w 2022 roku
• 39 666 zł w 2021 roku
• 41 256 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1% w 2022 roku
• 43% w 2021 roku
• 47% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing wykazała przychody na poziomie 20 640 zł.
Organizacja zarobiła 6410 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6410 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Polskie naukowe towarzystwo marketing wykazała zysk netto większy niż 63% organizacji z branży "Badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 49% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.004%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 63% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 49% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 22% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 84% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 67% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.004%.


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do POLSKIE NAUKOWE TOWARZYSTWO MARKETING

Organizacja Numer KRS
1
0000073055
2
0000550705
3
0000941514
4
0000468789
5
0000738519
6
0000627831
7
0000457991
8
0000512875
9
0000899099
10
0000549693
11
0000793429
12
0000203796
13
0000709443
14
0000817774
15
0000053892
16
0000454280
17
0000811752
18
0000322487
19
0000524902
20
0000722777
21
0000697218
22
0000294669
23
0000377655
24
0000705600
25
0000597271
26
0000253101
27
0000359997
28
0000337551
29
0000476532
30
0000823559