SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST SAMODZIELNIE. W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ I ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW SPÓŁKI POWYŻEJ KWOTY 50.000 ZŁ (PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGANA JEST REPREZENTACJA ŁĄCZNA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organizacja Complete brand management osiągnęła 190 162 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 129 492 zł. Pozostałe przychody to 60 670 zł.
Całkowite koszty wyniosły 125 614 zł.
Zysk netto wyniósł 3878 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 98 615 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 190 162 zł w 2018 roku.
• 91 548 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -20 820 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 3878 zł w 2018 roku.
• 24 698 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Complete brand management wynosi 230 122 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
38 780 zł a 475 406 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -14 630 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 230 122 zł w 2018 roku.
• 244 752 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Complete brand management wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,014% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,01% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Complete brand management wyniosła 134 194 zł.
a
ktywa obrotowe to 134 194 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 134 194 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 117 113 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 17 080 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 530 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 134 194 zł w 2018 roku.
• 122 663 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża operacyjna wyniosła -44%.
Marża netto wyniosła 2%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -17.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -18.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -24.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Complete brand management wyniosły 17 080 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 134 194 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 13%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7652 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 17 080 zł w 2018 roku
• 9428 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 13% w 2018 roku
• 8% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Complete brand management wykazała przychody na poziomie 190 162 zł.
Organizacja zarobiła 3878 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 3878 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5794 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2018 roku
• 5794 zł w 2017 roku
Organizacja Complete brand management wykazała zysk netto większy niż 78% organizacji z branży "Działalność firm centralnych (head offices) i holdingów z wyłączeniem holdingów finansowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 81% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 34% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 54% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00009%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 78% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
powiększają się w czasie.
W 2018 były wyższe niż 81% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 była ona wyższa niż 73% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 był wyższy niż 42% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 34% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 72% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 była wyższa niż 54% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2018 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2018 wynosił on 0.00009%.