Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2013-04-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTACJI STOWARZYSZENIA ORAZ DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH WYMAGANE JEST DZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST WSPIERANIE DZIAŁAŃ PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA IM. CHATKA PUCHATKA W WYRZYSKU ORAZ DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNO-OŚWIATOWA, W SZCZEGÓLNOŚCI POPRZEZ: 1. ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, WYCIECZEK, IMPREZ INTEGRUJĄCYCH ŚRODOWISKO LOKALNE I RÓŻNE POKOLENIA MIESZKAŃCÓW OD DZIECI DO SENIORÓW; 2. DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA; 3. POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA DZIAŁANIA INNOWACYJNE PRZEDSZKOLA ORAZ WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA W SPRZĘT, ZABAWKI ORAZ POMOCE DYDAKTYCZNE; 4. WSPÓŁUDZIAŁ W PODNOSZENIU POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRZEDSZKOLU; 5. AKTYWIZACJĘ, INTEGRACJĘ I ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH DZIAŁALNOŚCIĄ PRZEDSZKOLA, A TAKŻE SZEROKIE DZIAŁANIA SKIEROWANE PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ PRZEDSZKOLA (DZIECI, RODZICÓW, KADRĘ PEDAGOGICZNĄ) NA RZECZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NIE UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA; 6. STWARZANIE WARUNKÓW DO ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO DZIECI ORAZ WYRÓWNYWANIU SZANS POMIĘDZY DZIEĆMI Z TERENÓW WIEJSKICH I MIEJSKICH; 7. UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO-SPOŁECZNYM MIASTA I REGIONU; 8. INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI; 9. POZNAWANIE PRZYRODY I ZAGADNIEŃ EKOLOGICZNYCH, PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH, TURYSTYKI, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI OSOBOWOŚCI DZIECI W DUCHU SZACUNKU DO INNYCH ISTNIEŃ; 10. POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO MIASTA I REGIONU; 11. DĄŻENIE DO ROZWIJANIA TWÓRCZYCH, INDYWIDUALNYCH OSOBOWOŚCI DZIECI A TAKŻE OCHRONA PRAW DZIECKA; 12. POMOC SPOŁECZNA DZIECIOM Z RODZIN NAJUBOŻSZYCH, WYRÓWNYWANIE ICH SZANS NA DOBRY START EDUKACYJNY; 13. AKTYWIZACJA RODZICÓW DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DO EFEKTYWNEGO, SPRZYJAJĄCEGO ROZWOJOWI DZIECI, SPĘDZANIA CZASU; 14. POMOC DZIECIOM Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI I WYRÓWNYWANIE ICH SZANS EDUKACYJNYCH.