Województwo
WARMIŃSKO-MAZURSKIE
Rozpoczęcie działalności
2013-05-09
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
stowarzyszeniehulajnoga@onet.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU STOWARZYSZENIA, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZES I WICEPREZES.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
WSPIERANIE WYCHOWANIA, OPIEKI I EDUKACJI UKIERUNKOWANYCH NA: A. KSZTAŁTOWANIE OSOBOWOŚCI, ROZWIJANIE UZDOLNIEŃ I ZAINTERESOWAŃ, B. ROZWIJANIE KOMPETENCJI KLUCZOWYCH W UCZENIU SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE, C. KRZEWIENIE OŚWIATY, D. WSPIERANIE INNOWACYJNOŚCI I ATRAKCYJNOŚCI EDUKACJI, E. AKTYWIZOWANIE ŻYCIA KULTURALNEGO, ROZBUDZANIE POTRZEBY OBCOWANIA ZE SZTUKĄ, F. UPOWSZECHNIANIE I PODTRZYMYWANIE TRADYCJI NARODOWEJ, PIELĘGNOWANIE POLSKOŚCI, G. ROZWIJANIE ŚWIADOMOŚCI OBYWATELSKIEJ ORAZ WSPIERANIE SPOŁECZNEJ AKTYWNOŚCI, H. POZNAWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO ORAZ WALORÓW KRAJOZNAWCZYCH RÓŻNYCH OBSZARÓW POLSKI I INNYCH KRAJÓW, I. INTEGRACJĘ EUROPEJSKĄ I KULTUROWĄ, J. PROPAGOWANIE WIEDZY HISTORYCZNEJ I EDUKACJI REGIONALNEJ, K. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI EKOLOGICZNEJ, OCHRONY ZWIERZĄT I OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO, L. PROFILAKTYKĘ I OCHRONĘ ZDROWIA, PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM, Ł. ROZWÓJ KOMUNIKACJI I KOMUNIKATYWNOŚCI JĘZYKOWEJ, M. POPULARYZOWANIE WIEDZY Z ZAKRESU ROZWOJU, WYCHOWANIA I FUNKCJONOWANIA CZŁOWIEKA, N. UPOWSZECHNIANIE KULTURY FIZYCZNEJ, PROMOWANIE AKTYWNOŚCI SPORTOWEJ, O. PROPAGOWANIE AKTYWNYCH FORM SPĘDZANIA WOLNEGO CZASU, P. ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI ARTYSTYCZNYCH, R. KSZTAŁTOWANIE ZAINTERESOWAŃ I UMIEJĘTNOŚCI MATEMATYCZNYCH, INFORMATYCZNYCH I KONSTRUOWANIA, S. UCZENIE POSZANOWANIA ODMIENNOŚCI, T. KSZTAŁTOWANIE PRZEDSIĘBIORCZEJ POSTAWY I ANGAŻOWANIA SIĘ W ŻYCIE SPOŁECZNO-EKONOMICZNE, U. ROZWÓJ EMOCJONALNY I SPOŁECZNY, W. POZNAWANIE ŚRODOWISKA LOKALNEGO, Y. WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ROZWIJANIE POTENCJAŁU JEDNOSTKI, Z. PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU DZIECI I MŁODZIEŻY.