Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2013-04-19
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH OSÓB: PREZESA LUB WICEPREZESA ORAZ SKARBNIKA. 2. DLA WAŻNOŚCI INNYCH PISM I DOKUMENTÓW WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA BĄDŹ UPOWAŻNIONEGO CZŁONKA ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELAMI STOWARZYSZENIA, SĄ: 1. DZIAŁANIA NA RZECZ ZWIĘKSZENIA UDZIAŁU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I ICH RODZIN W ŻYCIU PUBLICZNYM, 2. POMOC W ZDOBYWANIU WIEDZY I KWALIFIKACJI UMOŻLIWIAJĄCYCH OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM PEŁNIENIA FUNKCJI SPOŁECZNYCH I ZAWODOWYCH, 3. UPOWSZECHNIANIE POSTAW PROEUROPEJSKICH WŚRÓD LUDZI MŁODYCH, 4. PRZECIWDZIAŁANIE IZOLACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 5. UŁATWIENIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM KONTAKTÓW Z INSTYTUCJAMI I ORGANIZACJAMI, 6. PROMOCJA TWÓRCZOŚCI, W SZCZEGÓLNOŚCI TWORZONEJ PRZEZ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE, 7. DZIAŁANIA NA RZECZ ROZWOJU WSI, ROLNIKÓW I CZŁONKÓW ICH RODZIN, 8. WYZWALANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI, 9. DZIAŁANA NA RZECZ DOBRA PUBLICZNEGO, 10. OCHRONA PRAW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 11. PROPAGOWANIE IDEI SAMORZĄDNOŚCI WŚRÓD OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 12. PROMOCJA EKOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA, 13. PROMOCJA KULTURY FIZYCZNEJ, SPORTU I TURYSTYKI WŚRÓD OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 14. ZAGOSPODAROWANIE CZASU WOLNEGO OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 15. DZIAŁANIA ZMIERZAJĄCE DO WYRÓWNANIA SZANS OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 16. POSZERZENIE WSPÓŁPRACY MIĘDZYNARODOWEJ, 17. PROFILAKTYCZNE DZIAŁANIA INFORMACYJNE, EDUKACYJNE, OPIEKUŃCZE I WYCHOWAWCZE W ZAKRESIE ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW UZALEŻNIEŃ I POMOCY W RODZINIE OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM, 18. PRZECIWDZIAŁANIE W WYSTĘPOWANIU PATOLOGII SPOŁECZNEJ W ŚRODOWISKU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, 19. ORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH.