WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
SPÓŁKĘ REPREZENTUJE KOMPLEMENTARIUSZ SAMODZIELNIE. KOMPLEMENTARIUSZEM JEST BART-TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, W KTÓREJ CZŁONKAMI ZARZĄDU SĄ: SEBASTIAN BARTKOWIAK - PREZES ZARZĄDU I MARELNA BARTKOWIAK - WICEPREZES ZARZĄDU. KOMANDYTARIUSZ MOŻE REPREZENTOWAĆ SPÓŁKĘ JEDYNIE NA PODSTAWIE PEŁNOMOCNICTWA UDZIELONEGO PRZEZ KOMPLEMENTARIUSZA.
Przewozy krajowe i międzynarodowe towarów różnego rodzaju
Transport specjalistyczny cysternami kwasoodpornymi i silosami
Obsługa Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów
Serwis tachografów cyfrowych i analogowych
Kompleksowe usługi naprawcze dla pojazdów osobowych i ciężarowych
BART-TRANS to doświadczona firma transportowa z ponad 30-letnim stażem w branży, która oferuje kompleksowe usługi przewozowe zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym. Specjalizuje się w różnorodnych formach transportu, w tym transportu cysternami kwasoodpornymi oraz silosami do przewozu materiałów sypkich. Dzięki odpowiednim pozwoleniom oraz nowoczesnemu wyposażeniu, BART-TRANS jest w stanie sprawnie i bezpiecznie realizować zlecenia transportowe w ścisłej zgodności z obowiązującymi normami prawnymi. Firma wykorzystuje system Flota on Line, który umożliwia monitorowanie pojazdów w czasie rzeczywistym, co zapewnia bezpieczeństwo i dokładność w dostawach. Oprócz działalności transportowej, BART-TRANS prowadzi Okręgową Stację Kontroli Pojazdów oraz warsztat samochodowy, który zajmuje się przeglądami rejestracyjnymi, naprawami, serwisem tachografów oraz innymi usługami motoryzacyjnymi. Zespół wykwalifikowanych pracowników zapewnia wysoką jakość świadczonych usług, a jego młoda kadra często podnosi swoje kwalifikacje, co przekłada się na profesjonalizm i skuteczność działań. Misją firmy jest dbanie zarówno o towar klientów, jak i o komfort pracy swoich kierowców, oferując im korzystne warunki zatrudnienia oraz stałe szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i ekologicznej jazdy.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Bart-trans osiągnęła 19 062 073 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 18 748 760 zł. Pozostałe przychody to 313 313 zł.
Całkowite koszty wyniosły 16 623 518 zł.
Zysk netto wyniósł 2 125 242 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 636 140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 19 062 073 zł w 2023 roku.
• 19 837 088 zł w 2022 roku.
• 16 598 668 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -76 106 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 2 125 242 zł w 2023 roku.
• 2 638 607 zł w 2022 roku.
• 2 178 499 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Bart-trans wynosi 2,56 mln zł.
EBITDA Bart-trans wynosi 5,31 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
8507 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 2 562 065 zł w
2023 roku.
• 3 225 876 zł w
2022 roku.
• 2 471 120 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
65 161 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 5 305 871 zł w
2023 roku.
• 5 806 306 zł w
2022 roku.
• 4 811 192 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bart-trans wynosi 40 799 626 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
19 590 609 zł a 104 483 246 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 609 725 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 40 799 626 zł w 2023 roku.
• 42 174 776 zł w 2022 roku.
• 39 801 367 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Bart-trans wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2023 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 3 956 052
zł.
Koszty operacyjne Bart-trans wyniosły 16 186 695
zł.
Wynagrodzenia stanowią 24%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
384 151 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 3 956 052 zł w 2023 roku
• 3 190 199 zł w 2022 roku
• 2 084 603 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
24% w 2023 roku
•
19% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Bart-trans wyniosła 30 804 043 zł.
a
ktywa trwałe to 16 298 726 zł.
a
ktywa obrotowe to 14 505 317 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 30 804 043 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 26 120 812 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 4 683 231 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 1 185 122 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 30 804 043 zł w 2023 roku.
• 28 074 245 zł w 2022 roku.
• 29 009 361 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 7%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 8%.
Marża operacyjna wyniosła 14%.
Marża netto wyniosła 11%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Bart-trans wyniosły 4 683 231 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 30 804 043 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 15%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 531 715 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 4 683 231 zł w 2023 roku
• 3 546 745 zł w 2022 roku
• 2 313 902 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 15% w 2023 roku
• 13% w 2022 roku
• 8% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Bart-trans wykazała przychody na poziomie 19 062 073 zł.
Organizacja zarobiła 2 675 140 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 549 898 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 2 125 242 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 21% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 91 650 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 549 898 zł w 2023 roku
• 682 444 zł w 2022 roku
• 288 424 zł w 2021 roku