Fundacja Promocji Nowej Huty została założona w 2013 roku przez grupę niezależnychmłodych ludzi z różnych środowisk nowohuckich. Jej celem jest zmiana wizerunku oraz rozwój dzielnic Nowej Huty poprzez organizację inicjatyw społeczno-kulturalnych. Fundacja angażuje społeczność lokalną, wspierając zarówno dzieci, jak i osoby starsze oraz chorujące. W ramach swoich działań fundacja organizuje wycieczki po Nowej Hucie, oferuje turnusy rehabilitacyjne oraz uczestniczy w programach dofinansowujących szkolenia i otwieranie działalności gospodarczej. Celem fundacji jest nie tylko pomoc potrzebującym, ale również promowanie lokalnego patriotyzmu i integracja różnych organizacji społecznych. W ostatnich latach fundacja zorganizowała liczne wydarzenia, które przyczyniły się do wzmocnienia lokalnej społeczności oraz zwiększenia jej zaangażowania w działania prospołeczne. Działa w oparciu o wsparcie partnerów i wolontariuszy, a jej misją jest budowanie przestrzeni, w której mieszkańcy mogą współpracować i realizować swoje marzenia.
W skrócie
Organizacja wycieczek po Nowej Hucie.
Działalność w zakresie rehabilitacji - organizacja turnusów.
Dofinansowania szkoleń dla różnych grup zawodowych.
Wsparcie dla dzieci, seniorów i osób chorych.
Inicjowanie programów społeczno-kulturalnych w dzielnicach Nowej Huty.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Fundacja promocji nowej hut osiągnęła 2 474 655 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 2 325 357 zł. Pozostałe przychody to 149 298 zł.
Całkowite koszty wyniosły 2 479 134 zł.
Strata netto wyniosła 153 777 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 349 654 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 2 474 655 zł w 2023 roku.
• 2 996 591 zł w 2022 roku.
• 1 947 829 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -35 211 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -153 777 zł w 2023 roku.
• 532 853 zł w 2022 roku.
• -69 683 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Fundacja promocji nowej hut wynosi 2 144 484 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 6 186 638 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 269 399 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 2 144 484 zł w 2023 roku.
• 4 739 186 zł w 2022 roku.
• 1 508 960 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Fundacja promocji nowej hut wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,013% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,11% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Fundacja promocji nowej hut wyniosła 688 009 zł.
a
ktywa trwałe to 29 718 zł.
a
ktywa obrotowe to 658 290 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 688 009 zł.
f
undusz własny to 659 619 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 28 390 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 101 857 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 688 009 zł w 2023 roku.
• 862 419 zł w 2022 roku.
• 543 373 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -22%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -23%.
Marża operacyjna wyniosła -10%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -16.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -19.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.2 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Fundacja promocji nowej hut wyniosły 28 390 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 688 009 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 4%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2360 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 28 390 zł w 2023 roku
• 49 023 zł w 2022 roku
• 262 830 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 4% w 2023 roku
• 6% w 2022 roku
• 48% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Fundacja promocji nowej hut wykazała przychody na poziomie 2 474 655 zł.
Organizacja zarobiła -153 777 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -153 777 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku