Organizacja Lech marketing osiągnęła 133 800 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 133 800 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 201 473 zł.
Strata netto wyniosła 67 673 zł.
Spółka wykazuje
stałe
przychody w czasie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 133 800 zł w 2019 roku.
• 133 800 zł w 2018 roku.
• 133 800 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 1035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -67 673 zł w 2019 roku.
• -67 691 zł w 2018 roku.
• -69 742 zł w 2017 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Lech marketing wynosi 1 056 542 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 5 159 157 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -50 762 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 056 542 zł w 2019 roku.
• 1 107 297 zł w 2018 roku.
• 1 158 065 zł w 2017 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Lech marketing wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,010% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2019 roku.
• 0,02% w 2018 roku.
• 0,03% w 2017 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Lech marketing wyniosła 1 320 563 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 602 100 zł.
a
ktywa obrotowe to 718 463 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 320 563 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 289 789 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 30 774 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -68 822 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 320 563 zł w 2019 roku.
• 1 388 236 zł w 2018 roku.
• 1 458 208 zł w 2017 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
Marża operacyjna wyniosła -51%.
Marża netto wyniosła -51%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.8 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Lech marketing wyniosły 30 774 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 320 563 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 2%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1140 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 30 774 zł w 2019 roku
• 30 774 zł w 2018 roku
• 33 054 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 0 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 2% w 2019 roku
• 2% w 2018 roku
• 2% w 2017 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Lech marketing wykazała przychody na poziomie 133 800 zł.
Organizacja Lech marketing wykazała zysk netto większy niż 18% organizacji z branży "Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim".
Organizacja wykazała przychód większy niż 43% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 55% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 35% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 18% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.005%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż 18% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2019 były wyższe niż 43% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była ona wyższa niż 55% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 był wyższy niż 35% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 była wyższa niż 18% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2019 był on wyższy niż NaN% organizacji w branży.
Udział w rynku
powiększa się w czasie.
W 2019 wynosił on 0.005%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Kks Lech Poznań
posiada 40240 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 28.12.2012 jest
Kks Lech Poznań
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 07.12.2012 do 28.12.2012
był Masiota Jacek
kontrolując 99% udziałów.