Rozpoczęcie działalności
2012-11-08
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
PREZES REPREZENTUJE STOWARZYSZENIE NA ZEWNĄTRZ W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH. DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ, A TAKŻE UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTA WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH UPOWAŻNIONYCH CZŁONKOW ZARZĄDU W TYM: PREZESA LUB WICEPREZESA
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. TWORZENIE JAK NAJLEPSZYCH WARUNKÓW WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU, OPIEKI, NAUCZANIA, OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA DZIECI PRZEDSZKOLA NR 6 W ZGORZELCU; 2. PROWADZENIE DZIAŁAŃ NA RZECZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH FIZYCZNIE I INTELEKTUALNIE PRZEBYWAJĄCYCH W PRZEDSZKOLU NR 6 W ZGORZELCU ORAZ ICH RODZIN; 3. ZAPOBIEGANIE IZOLACJI SPOŁECZNEJ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, PROPAGOWANIE ZASAD TOLERANCJI WOBEC OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, STWARZANIE WARUNKÓW DO INTEGRACJI Z OSOBAMI ZDROWYMI POPRZEZ WSPÓLNĄ NAUKĘ I WYCHOWANIE; 4. POBUDZANIE ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZEŃSTWA W ZAKRESIE POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH; 5. WSPÓŁPRACA I KONTAKTY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI, INSTYTUCJAMI OŚWIATOWO -WYCHOWAWCZYMI W TYM SZKOŁAMI, JEDNOSTKAMI SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO W CELU KSZTAŁTOWANIA POSTAW TOLERANCJI U DZIECI I MŁODZIEŻY; 6. PODEJMOWANIE DZIAŁAŃ DLA ZAPEWNIENIA DZIECIOM PEŁNOSPRAWNYM I NIEPEŁNOSPRAWNYM MOŻLIWOŚCI KORZYSTANIA Z PROFESJONALNEJ OPIEKI RÓŻNYCH SPECJALISTÓW RÓWNIEŻ DLA DZIECI NIE BĘDĄCYCH WYCHOWANKAMI PRZEDSZKOLA NR 6 W ZGORZELCU ORAZ ICH RODZICÓW LUB OPIEKUNÓW PRAWNYCH. 7. DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA. 8. ZAKŁADANIE, PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI SPOŁECZNYCH PRZEDSZKOLA POLEGAJĄCE NA: A) ORGANIZOWANIU SPOTKAŃ, WYCIECZEK, IMPREZ, B) POZYSKIWANIU FUNDUSZY NA ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNO - NAUKOWYCH I SPRZĘTU ORAZ NA UCZESTNICTWO W KURSACH DOSKONALENIA ZAWODOWEGO. 9. UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO - SPOŁECZNYM MIASTA REGIONU, KRAJU I ZA GRANICAMI. 10. INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY DZIECI Z RODZICAMI, POMOC W NAUCE I W ORGANIZACJI WOLNEGO CZASU. 11. POZNAWANIE PRZYRODY I ZAGADNIEŃ EKOLOGICZNYCH, PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI OSOBOWOŚCI DZIECI I MŁODZIEŻY W DUCHU SZACUNKU DO INNYCH ISTNIEŃ. 12. POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO REGIONU. 13. ORGANIZACJA LETNIEGO I ZIMOWEGO WYPOCZYNKU DZIECI. 14. POMOC DZIECIOM Z RODZIN NAJUBOŻSZYCH.