Województwo
WIELKOPOLSKIE
Rozpoczęcie działalności
2012-10-29
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIE REPREZENTUJE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W TYM PREZES LUB V-CE PREZES. DO UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW, SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W SPRAWACH NIEMAJĄTKOWYCH, NABYWANIA , ZBYWANIA I OBCIĄŻANIA MAJĄTKU, DYSPONOWANIA ŚRODKAMI STOWARZYSZENIA ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ UPRAWNIONY JEST ZARZĄD, W GRANICACH UCHWALONYCH PRZEZ WALNE ZEBRANIE CZŁONKÓW. DLA WAŻNOŚCI POWYŻSZYCH CZYNNOŚCI SĄ WYMAGANE PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W TYM PREZESA LUB V-CE PREZESA.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: 1.WYMIANA DOŚWIADCZEŃ I NAWIĄZYWANIE WSPÓŁPRACY ŚRODOWISK OŚWIATOWYCH. 2.WSPÓŁPRACA Z JEDNOSTKAMI SAMORZĄDOWYMI I ADMINISTRACJI RZĄDOWEJ. 3.PROMOWANIE I ROZWIJANIE NOWATORSKICH METOD KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA. 4.PROWADZENIE DZIAŁALNOŚCI NA RZECZ EDUKACJI EKOLOGICZNEJ, PROZDROWOTNEJ, KULTURALNEJ, HISTORYCZNEJ, REGIONALNEJ I INNYCH. 5. WSPOMAGANIE ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELI I UPOWSZECHNIANIE OSIĄGNIĘĆ NAUCZYCIELI NASZEGO REGIONU. 6. INTEGRACJA ŚRODOWISKA OŚWIATOWEGO. 7. WSPÓŁUDZIAŁ W INICJOWANIU I KOORDYNACJI ZAJĘĆ PRZEDSZKOLNYCH I DODATKOWYCH. 8. POPULARYZACJA IDEI DZIAŁAŃ NA RZECZ DOBRA DZIECI. 9. WSPIERANIE INICJATYW MAJĄCYCH NA CELU POPRAWĘ WARUNKÓW POBYTU ORAZ ROZWÓJ INTELEKTUALNY, FIZYCZNY ORAZ DUCHOWY DZIECI. 10. DZIAŁANIA NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ SŁUŻĄCEJ DZIECIOM. 11. AKTYWIZACJA, INTEGRACJA I ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI ORAZ PROBLEMAMI OŚWIATY. 12. WSPÓŁUDZIAŁ W PODNOSZENIU POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH. 13. UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO-SPOŁECZNYM REGIONU. 14. INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. 15. DĄŻENIE DO ROZWIJANIA TWÓRCZYCH, INDYWIDUALNYCH OSOBOWOŚCI DZIECI A TAKŻE OCHRONA PRAW DZIECKA. 16. POMOC DZIECIOM POTRZEBUJĄCYM WSPARCIA.