Organizacja Centrum logistyki i marketingu osiągnęła 9 717 224 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 714 101 zł. Pozostałe przychody to 3123 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 555 391 zł.
Strata netto wyniosła 841 290 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -1 502 176 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 717 224 zł w 2023 roku.
• 18 936 011 zł w 2022 roku.
• 14 322 602 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -550 472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -841 290 zł w 2023 roku.
• 2 089 053 zł w 2022 roku.
• 4949 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Centrum logistyki i marketingu wynosi -781 tys. zł.
EBITDA Centrum logistyki i marketingu wynosi 124 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
558 645 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -780 869 zł w
2023 roku.
• 2 686 443 zł w
2022 roku.
• 167 354 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
785 606 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 124 408 zł w
2023 roku.
• 5 120 022 zł w
2022 roku.
• 2 638 028 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum logistyki i marketingu wynosi 45 344 240 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 207 285 815 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3 410 008 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 45 344 240 zł w 2023 roku.
• 62 014 759 zł w 2022 roku.
• 48 984 594 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum logistyki i marketingu wynosi 0,22%. To oznacza, że firma ma szansę 0,22% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,008% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,22% w 2023 roku.
• 0,09% w 2022 roku.
• 0,13% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 1 638 588
zł.
Koszty operacyjne Centrum logistyki i marketingu wyniosły 10 494 970
zł.
Wynagrodzenia stanowią 16%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
103 157 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 1 638 588 zł w 2023 roku
• 1 405 001 zł w 2022 roku
• 1 351 456 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
1.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
16% w 2023 roku
•
9% w 2022 roku
•
10% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum logistyki i marketingu wyniosła 58 102 490 zł.
a
ktywa trwałe to 49 656 612 zł.
a
ktywa obrotowe to 8 445 878 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 58 102 490 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 51 821 454 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 6 281 036 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -2 504 560 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 58 102 490 zł w 2023 roku.
• 60 052 087 zł w 2022 roku.
• 65 070 979 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -1%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -2%.
Marża operacyjna wyniosła -8%.
Marża netto wyniosła -9%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum logistyki i marketingu wyniosły 6 281 036 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 58 102 490 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 11%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -1 481 189 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 6 281 036 zł w 2023 roku
• 5 339 370 zł w 2022 roku
• 12 515 781 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 1.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 11% w 2023 roku
• 9% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała przychody na poziomie 9 717 224 zł.
Organizacja zarobiła -817 223 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 24 067 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -841 290 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -3% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 4011 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 24 067 zł w 2023 roku
• 563 609 zł w 2022 roku
• 109 929 zł w 2021 roku
Organizacja Centrum logistyki i marketingu wykazała zysk netto większy niż 5% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 89% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 22% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 73% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.01%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 5% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 89% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 92% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 27% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 26% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 22% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 73% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.01%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
CENTRUM LOGISTYKI I MARKETINGU