ClickRay to agencja digital, która ukierunkowuje swoje działania na wspieraniewzrostu przychodów w branży B2B. Specjalizuje się w dostosowanych rozwiązaniach, które pomagają firmom efektywnie skalować swoje działania. Misją ClickRay jest zapewnienie kompleksowych usług, które łączą marketing, sprzedaż i obsługę klienta, aby wspierać rozwój i przychody klientów. Od momentu założenia jako partner HubSpot w 2012 roku, ClickRay zdobył reputację rzetelnego wykonawcy, finalizując ponad 200 projektów. Agencja oferuje usługi takie jak automatyzacja marketingu, wsparcie w sprzedaży, operacje przychodowe, projektowanie oraz rozwój stron internetowych, a także tworzenie aplikacji i integracji. Dzięki indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów, ClickRay stawia ich cele w centrum działań, dostosowując strategie wzrostu do specyficznych wymagań biznesowych. Przez lata, ClickRay zyskał zaufanie wielu klientów i jest wysoko oceniany za jakość swojej pracy oraz efektywność w dostarczaniu rozwiązań, które przynoszą wymierne rezultaty.
W skrócie
Specjalizacja w marketingu, sprzedaży i operacjach przychodowych dla firm B2B
Usługi obejmujące automatyzację marketingu oraz implementację HubSpot
Projektowanie i rozwój stron internetowych oraz customowych aplikacji
Zrealizowane ponad 200 projektów z sukcesem
Dostosowanie strategii do indywidualnych potrzeb klientów
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Clickray osiągnęła 1 620 894 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 566 792 zł. Pozostałe przychody to 54 102 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1 621 508 zł.
Strata netto wyniosła 54 715 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 52 125 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 620 894 zł w 2023 roku.
• 1 800 951 zł w 2022 roku.
• 1 623 265 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2671 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -54 715 zł w 2023 roku.
• 423 270 zł w 2022 roku.
• -25 300 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Clickray wynosi 1 658 326 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 4 052 236 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 118 081 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 1 658 326 zł w 2023 roku.
• 3 587 485 zł w 2022 roku.
• 1 533 500 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Clickray wynosi 0,03%. To oznacza, że firma ma szansę 0,03% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,03% w 2023 roku.
• 0,00% w 2022 roku.
• 0,07% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Clickray wyniosła 898 378 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 28 317 zł.
a
ktywa obrotowe to 870 061 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 898 378 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 770 307 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 128 071 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 101 729 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 898 378 zł w 2023 roku.
• 1 126 563 zł w 2022 roku.
• 1 007 920 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -7%.
Marża operacyjna wyniosła -3%.
Marża netto wyniosła -3%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 1.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Clickray wyniosły 128 071 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 898 378 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 14%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -9380 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 128 071 zł w 2023 roku
• 201 534 zł w 2022 roku
• 406 156 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 14% w 2023 roku
• 18% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Clickray wykazała przychody na poziomie 1 620 894 zł.
Organizacja zarobiła -54 715 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -54 715 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 9637 zł w 2022 roku
• 12 535 zł w 2021 roku