Organizacja Truck & bus logistik osiągnęła 149 278 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 149 278 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 161 341 zł.
Strata netto wyniosła 12 062 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -13 692 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 149 278 zł w 2023 roku.
• 67 576 zł w 2022 roku.
• 133 342 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -2453 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 062 zł w 2023 roku.
• 4352 zł w 2022 roku.
• 34 645 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Truck & bus logistik wynosi -11 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4428 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -11 155 zł w
2023 roku.
• 4846 zł w
2022 roku.
• 36 839 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Truck & bus logistik wynosi 106 635 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 373 196 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -9712 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 106 635 zł w 2023 roku.
• 78 622 zł w 2022 roku.
• 240 373 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Truck & bus logistik wynosi 0,04%. To oznacza, że firma ma szansę 0,04% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,003% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,04% w 2023 roku.
• 0,02% w 2022 roku.
• 0,00% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 113 576
zł.
Koszty operacyjne Truck & bus logistik wyniosły 160 434
zł.
Wynagrodzenia stanowią 71%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
18 929 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 113 576 zł w 2023 roku
• 5973 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
11.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
71% w 2023 roku
•
10% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Truck & bus logistik wyniosła 48 544 zł.
a
ktywa obrotowe to 48 544 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 48 544 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 9488 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 39 056 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -26 187 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 48 544 zł w 2023 roku.
• 79 701 zł w 2022 roku.
• 78 116 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -25%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -127%.
Marża operacyjna wyniosła -7%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 8.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Truck & bus logistik wyniosły 39 056 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 48 544 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -28 013 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 39 056 zł w 2023 roku
• 58 151 zł w 2022 roku
• 60 918 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 3.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2023 roku
• 73% w 2022 roku
• 78% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Truck & bus logistik wykazała przychody na poziomie 149 278 zł.
Organizacja zarobiła -11 155 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 907 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 062 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -8% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -61 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 907 zł w 2023 roku
• 494 zł w 2022 roku
• 2194 zł w 2021 roku
Organizacja Truck & bus logistik wykazała zysk netto większy niż 19% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli".
Organizacja wykazała przychód większy niż 22% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 9% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 3% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 44% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 19% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 22% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 14% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 9% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 3% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 44% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.