Adres
BOLESŁAWA SZCZODREGO, 24
Rozpoczęcie działalności
2012-09-03
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
biuro@fundacja-akurat.pl
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
OŚWIADCZENIA WOLI W IMIENIU FUNDACJI, W TYM W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH SKŁADAĆ MOŻE KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE. W SPRAWACH MAJĄTKOWYCH POWYŻEJ KWOTY 5000 ZŁOTYCH WYMAGANY JEST PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE, W TYM PREZESA
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. WSPIERANIE ROZWOJU WIĘZI RODZINNYCH ORAZ SPOŁECZNYCH, SYSTEMOWEGO POSTRZEGANIA PROBLEMÓW JEDNOSTKI, RODZINY I SPOŁECZEŃSTWA 2. SYSTEMOWE, WIELOASPEKTOWE WSPIERANIE CZŁOWIEKA I RODZINY, JEGO PODMIOTOWOŚCI I GODNOŚCI 3. OCHRONA I PROMOCJA ZDROWIA 4. WZMACNIANIE POTENCJAŁU I MOŻLIWOŚCI LUDZI, ZWŁASZCZA W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH, INICJATYWY I KREATYWNOŚCI ORAZ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI 5. WSPIERANIE PODMIOTOWOŚCI JEDNOSTKI W OBSZARZE DOŚWIADCZEŃ ZAWODOWYCH 6. WZMACNIANIE ZDROWIA JEDNOSTKI W SZCZEGÓLNOŚCI ZDROWIA PSYCHICZNEGO ORAZ UMIEJĘTNOŚCI PSYCHOPROFILAKTYCZNYCH 7. PROPAGOWANIE PROFESJONALIZACJI POMOCY I DORADZTWA JEDNOSTCE ORAZ JEJ RODZINIE 8. WSPIERANIE DOBROSTANU PSYCHOFIZYCZNEGO JEDNOSTKI 9. WSPIERANIE, UDZIELANIE POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ, PSYCHOTERAPEUTYCZNEJ, MEDYCZNEJ, SOCJALNEJ I INNEJ OSOBOM DOŚWIADCZAJĄCYM TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ 10. WSZECHSTRONNE WSPIERANIE ROZWOJU DZIECI, MŁODZIEŻY ORAZ DOROSŁYCH W TYM OSÓB Z DYSFUNKCJAMI, DEFICYTAMI ROZWOJOWYMI, NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ 11.POMOC OSOBOM NA RÓŻNYCH ETAPACH ŻYCIA W PRAWIDŁOWYM ROZWOJU OSOBOWOŚCIOWYM, SPOŁECZNYM ORAZ FIZYCZNYM, POMOC W EDUKACJI, ROZWIJANIE ZDOLNOŚCI, TALENTÓW I ZAINTERESOWAŃ 12. DZIAŁANIA NA RZECZ PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ, PRZEMOCY, ZACHOWAŃ RYZYKOWNYCH DLA ZDROWIA, W SZCZEGÓLNOŚCI WŚRÓD DZIECI I MŁODZIEŻY 13. DZIAŁANIA NA RZECZ INTEGRACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM 14. PROPAGOWANIE EKOLOGICZNYCH, PROZDROWOTNYCH POSTAW POPRZEZ DZIAŁANIA EDUKACYJNE 15.WSPIERANIE PROCESU BUDOWANIA TOŻSAMOŚCI JEDNOSTKI POPRZEZ POGŁĘBIANIE WIEDZY HISTORYCZNEJ, PODTRZYMYWANIE TRADYCJI REGIONALNEJ, NARODOWEJ, EUROPEJSKIEJ, OGÓLNOŚWIATOWEJ 16.WSPIERANIE DZIAŁAŃ ARTYSTYCZNYCH I KULTURALNYCH, ROZWIJANIE TWÓRCZOŚCI 17.PROPAGOWANIE I DBAŁOŚĆ O WARTOŚCI DZIEDZICTWA KULTUROWEGO, LOKALNEGO, NARODOWEGO I EUROPEJSKIEGO, POŁĄCZONE Z PRZEKAZYWANIEM ICH MŁODSZEMU POKOLENIU, SZERZENIE IDEI SPOŁECZEŃSTWA TOLERANCYJNEGO I WIELOKULTUROWEGO.