Organizacja Business promotion expo osiągnęła 8418 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8172 zł. Pozostałe przychody to 246 zł.
Całkowite koszty wyniosły 206 092 zł.
Strata netto wyniosła 197 920 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -143 398 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8418 zł w 2023 roku.
• 593 908 zł w 2022 roku.
• 161 582 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 4395 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -197 920 zł w 2023 roku.
• -16 643 zł w 2022 roku.
• -290 737 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Business promotion expo wynosi -198 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
5371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -198 166 zł w
2023 roku.
• -16 958 zł w
2022 roku.
• -291 797 zł w
2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Business promotion expo wynosi 5612 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 21 045 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -137 236 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5612 zł w 2023 roku.
• 516 223 zł w 2022 roku.
• 342 771 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Business promotion expo wynosi 0,13%. To oznacza, że firma ma szansę 0,13% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,053% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,13% w 2023 roku.
• 0,03% w 2022 roku.
• 0,53% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Business promotion expo wyniosła 35 276 zł.
a
ktywa obrotowe to 35 276 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 35 276 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -37 541 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 72 818 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -115 794 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 35 276 zł w 2023 roku.
• 218 357 zł w 2022 roku.
• 858 555 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -561%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 527%.
Marża operacyjna wyniosła -2,425%.
Marża netto wyniosła -2,351%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -88.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 99.1 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -399.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -387.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Business promotion expo wyniosły 72 818 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 35 276 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 206%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -54 020 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 72 818 zł w 2023 roku
• 57 978 zł w 2022 roku
• 545 156 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 25.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 206% w 2023 roku
• 27% w 2022 roku
• 64% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Business promotion expo wykazała przychody na poziomie 8418 zł.
Organizacja zarobiła -197 920 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -197 920 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2020 roku
Organizacja Business promotion expo wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów".
Organizacja wykazała przychód większy niż 18% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 92% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 2% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 98% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0002%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 18% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 27% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 92% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 2% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 98% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
nie zmienia się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0002%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Górska Alicja
posiada 120 udziałów, które stanowią 40% firmy.
Górski Robert
posiada 90 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Babik Jolanta
posiada 90 udziałów, które stanowią 30% firmy.
Największym udziałowcem od 02.10.2014 jest
Górska Alicja
kontrolujący 40% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 26.07.2012 do 02.10.2014
była Górska Alicja
kontrolująca 100% udziałów.