SĄD REJONOWY KATOWICE-WSCHÓD W KATOWICACH, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁNIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Mediacja między klientami a organizatorami turystyki
Bezpośrednia pomoc w egzekwowaniu roszczeń
Promowanie pozytywnych praktyk w turystyce
Kampanie społeczne dotyczące jakości usług turystycznych
wprowadzenie nowych standardów obsługi klienta w polskim rynku turystycznym. Działa jako mediator między turystami a organizatorami usług turystycznych, koncentrując się na edukacji klientów na temat ich praw oraz na odpowiedzialności organizatorów wobec klientów. KCTiH angażuje się w kampanie społeczne, które mają na celu promowanie pozytywnych praktyk w turystyce oraz pomoc turystom w egzekwowaniu ich praw w sytuacjach, gdy dochodzi do nieprawidłowości w świadczeniu usług. Dzięki prowadzeniu bezpłatnej analizy prawnej zgłoszeń, KCTiH oferuje turystom realną pomoc w przypadku konfliktów z organizatorami turystyki czy przewoźnikami lotniczymi. Organizacja podkreśla zmiany w świadomości klientów oraz współpracowników, aby poprawić jakość usług i przyczynić się do lepszych doświadczeń turystycznych w Polsce, dążąc do tego, by każde wakacje były udane.