MEDIA BILBOARDS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W LIKWIDACJI KRS
0000426164
NIP
6793083218
REGON
122610801

Podsumowanie

aktywa
221 tys.
przychód
0
zysk
-12 tys.
wartość firmy
150 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAŁOPOLSKIE
Miejscowość
KRAKÓW
Adres
UL. PUSZKARSKA, 7M
Kod pocztowy
30-644
Rejestracja
2012-07-05
Rozpoczęcie działalności
2012-07-05
Kapitał zakładowy
5100,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO REPREZENTOWANIA SPÓŁKI UPRAWNIENI SĄ: A) W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, W PEŁNYM ZAKRESIE; B) W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO- PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE W PEŁNYM ZAKRESIE, DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Postępowanie likwidacyjne
Tak

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Media bilboards osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 426 zł.
Strata netto wyniosła 12 426 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -70 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 79 958 zł w 2021 roku.
• 58 035 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -284 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 426 zł w 2022 roku.
• 73 012 zł w 2021 roku.
• 49 472 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Media bilboards wynosi 150 162 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 800 862 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 29 985 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 150 162 zł w 2022 roku.
• 504 834 zł w 2021 roku.
• 341 298 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Media bilboards wyniosła 221 326 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 220 326 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 221 326 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 200 215 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 21 111 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 33 407 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 221 326 zł w 2022 roku.
• 214 257 zł w 2021 roku.
• 140 424 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -6%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -6%.
Marża netto wyniosła -20,710,167%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 2.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -53.9 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -4141407.3 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Media bilboards wyniosły 21 111 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 221 326 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 10%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -7472 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 21 111 zł w 2022 roku
• 1616 zł w 2021 roku
• 795 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 19.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 10% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku
• 1% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Media bilboards wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła -12 426 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 426 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -1567 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 2956 zł w 2021 roku
• 4012 zł w 2020 roku

Organizacja Media bilboards wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 26% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00000000007%.
Zysk netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 25% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 26% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.00000000007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Czajkowski Jerzy posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Maciąga Robert posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Radecki Dariusz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Radecki Dariusz (33% udziałów)
• Maciąga Robert (33% udziałów)
• Czajkowski Jerzy (33% udziałów)
Największym udziałowcem w okresie od 05.07.2012 do 05.09.2012 był Radecki Dariusz kontrolując 67% udziałów.

Podobne organizacje do MEDIA BILBOARDS