KONO MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000416313
NIP
9462638658
REGON
061397085

Podsumowanie

aktywa
92 tys.
przychód
148 tys.
zysk
-13 tys.
wartość firmy
102 tys.
Podstawowe info
Województwo
LUBELSKIE
Miejscowość
LUBLIN
Adres
UL. DOLNA PANNY MARII, 3
Kod pocztowy
20-010
Rejestracja
2012-03-28
Rozpoczęcie działalności
2012-04-06
Kapitał zakładowy
19000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
kono.media.sp.zoo@gmail.com
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO OŚWIADCZENIA W IMIENIU SPÓŁKI SKŁADA CZŁONEK ZARZĄDU. W PRZYPADKU ZARZĄDU SKŁADAJĄCEGO SIĘ Z DWÓCH LUB WIĘKSZEJ ILOŚCI OSÓB DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Kono media osiągnęła 148 477 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 147 788 zł. Pozostałe przychody to 689 zł.
Całkowite koszty wyniosły 160 330 zł.
Strata netto wyniosła 12 542 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -19 069 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 148 477 zł w 2022 roku.
• 139 559 zł w 2021 roku.
• 162 050 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -2243 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -12 542 zł w 2022 roku.
• 10 787 zł w 2021 roku.
• -1518 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Kono media wynosi 102 238 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 371 193 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -12 587 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 102 238 zł w 2022 roku.
• 148 846 zł w 2021 roku.
• 114 015 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Kono media wyniosła 91 552 zł.
a
ktywa obrotowe to 91 552 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 91 552 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 4337 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 87 215 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 11 165 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 91 552 zł w 2022 roku.
• 61 391 zł w 2021 roku.
• 44 936 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -289%.
Marża operacyjna wyniosła -9%.
Marża netto wyniosła -8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -50.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Kono media wyniosły 87 215 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 91 552 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 95%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 10 997 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 87 215 zł w 2022 roku
• 44 512 zł w 2021 roku
• 36 960 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 95% w 2022 roku
• 73% w 2021 roku
• 82% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Kono media wykazała przychody na poziomie 148 477 zł.
Organizacja zarobiła -12 542 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -12 542 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -238 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku

Organizacja Kono media wykazała zysk netto większy niż 26% organizacji z branży "Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków".
Organizacja wykazała przychód większy niż 39% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 38% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 25% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 4% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.007%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 26% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 39% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 38% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 był wyższy niż 77% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 25% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 4% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.007%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Nowacki Piotr posiada 290 udziałów, które stanowią 76.3% firmy.
Nowacki Marcin posiada 90 udziałów, które stanowią 23.7% firmy.
Największym udziałowcem od 29.12.2016 jest Nowacki Piotr kontrolujący 76% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 24.05.2013 do 29.12.2016 był Nowacki Piotr kontrolując 76% udziałów.
W okresie od 28.03.2012 do 24.05.2013 najwięcej udziałów posiadał Nowacki Piotr . Jego udziały w tym czasie wynosiły 50%.