SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO SPÓŁKĘ REPREZENTUJE PREZES ZARZĄDU, W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Brand Gravity to agencja public relations z siedzibą we Wrocławiu, która specjalizuje się w tworzeniu skutecznych strategii komunikacyjnych dla firm i organizacji. Ich podejście do PR można porównać do szycia garnituru na miarę, dostosowując działania do specyficznych potrzeb klienta. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług, w tym kompleksową obsługę eventów, projektowanie graficzne oraz tworzenie serwisów i stron internetowych. Brand Gravity wyróżnia się na tle konkurencji dzięki umiejętności upraszczania i ułatwiania procesów komunikacyjnych, co jest szczególnie istotne w dzisiejszym świecie dominującym przez obraz. Jej misją jest pomoc w skutecznym przekazywaniu informacji, co przekłada się na lepsze wyniki działań marketingowych ich klientów.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Brand gravity osiągnęła 314 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 314 zł.
Całkowite koszty wyniosły 1096 zł.
Strata netto wyniosła 1096 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -0 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 314 zł w 2022 roku.
• 8 zł w 2021 roku.
• 75 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -43 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1096 zł w 2022 roku.
• -1369 zł w 2021 roku.
• -1912 zł w 2020 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brand gravity wynosi 25 086 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 132 675 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -742 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 25 086 zł w 2022 roku.
• 25 704 zł w 2021 roku.
• 26 776 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Brand gravity wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,002% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
• 0,03% w 2020 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Brand gravity wyniosły 1410
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
•
0% w 2020 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brand gravity wyniosła 33 169 zł.
a
ktywa obrotowe to 33 169 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 33 169 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 33 169 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -989 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 33 169 zł w 2022 roku.
• 34 265 zł w 2021 roku.
• 35 634 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3%.
Marża netto wyniosła -350%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -13.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 33 169 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
• 0% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brand gravity wykazała przychody na poziomie 314 zł.
Organizacja zarobiła -1096 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1096 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku