Organizacja Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" osiągnęła 3 348 294 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 3 348 294 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 3 355 075 zł.
Strata netto wyniosła 6781 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -361 977 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 3 348 294 zł w 2022 roku.
• 3 575 593 zł w 2021 roku.
• 3 797 673 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -39 033 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6781 zł w 2022 roku.
• -10 595 zł w 2021 roku.
• 62 620 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wynosi 3 447 567 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 8 370 735 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -333 821 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 3 447 567 zł w 2022 roku.
• 3 604 186 zł w 2021 roku.
• 4 010 665 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wynosi 0,08%. To oznacza, że firma ma szansę 0,08% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,001% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,08% w 2022 roku.
• 0,14% w 2021 roku.
• 0,09% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wyniosła 2 566 687 zł.
a
ktywa trwałe to 1 677 855 zł.
a
ktywa obrotowe to 888 833 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 2 566 687 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 1 620 495 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 946 192 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 13 437 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 2 566 687 zł w 2022 roku.
• 2 734 584 zł w 2021 roku.
• 2 626 902 zł w 2020 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -0%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -0%.
Marża operacyjna wyniosła 1%.
Marża netto wyniosła -0%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wyniosły 946 192 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 2 566 687 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 37%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -65 371 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 946 192 zł w 2022 roku
• 1 107 308 zł w 2021 roku
• 989 031 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 37% w 2022 roku
• 40% w 2021 roku
• 38% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wykazała przychody na poziomie 3 348 294 zł.
Organizacja zarobiła -6781 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6781 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -9134 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 8528 zł w 2020 roku
Organizacja Centrum monopolowo-tytoniowe "alkohole prestiż" wykazała zysk netto większy niż 27% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 85% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 91% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 46% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 50% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 43% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 27% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2022 były wyższe niż 85% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była ona wyższa niż 91% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 46% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 50% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 43% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2022 wynosił on 0.2%.