Dostarczanie sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego
Wyposażenie szpitali i gabinetów lekarskich
Ponad 1000 produktów w ofercie
Konkurencyjne ceny i szybka realizacja zamówień
Profesjonalna obsługa klienta
Firma ADVERTI specjalizuje się w dostarczaniu sprzętu medycznego najwyższej jakości, obejmującego zarówno wyposażenie szpitali, jak i sprzęt rehabilitacyjny. Działa na rynku od kilku lat, zyskując zaufanie tysięcy klientów z kraju i zagranicy. Oferta obejmuje szeroki asortyment, który zawiera ponad 1000 produktów, w tym sprzęt kardiologiczny, ortopedyczny, rehabilitacyjny i laboratoryjny. ADVERTI nie tylko zapewnia sprzedaż, ale również kompleksowe wyposażenie przychodni, ośrodków rehabilitacyjnych oraz prywatnych gabinetów lekarskich. Wyróżniają się konkurencyjnymi cenami oraz profesjonalną obsługą klienta, co zapewnia łatwy i szybki kontakt. Gwarantują również ekspresową realizację zamówień, a wiele produktów dostarczają z transportem w cenie. Elastyczne podejście do klienta i dbałość o detale sprawiają, że ADVERTI stała się liderem w swoim segmencie.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Adverti osiągnęła 8 128 600 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 114 845 zł. Pozostałe przychody to 13 754 zł.
Całkowite koszty wyniosły 7 483 911 zł.
Zysk netto wyniósł 630 934 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 133 952 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 128 600 zł w 2023 roku.
• 8 311 922 zł w 2022 roku.
• 8 701 172 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6797 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 630 934 zł w 2023 roku.
• 657 662 zł w 2022 roku.
• 599 991 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Adverti wynosi 814 tys. zł.
EBITDA Adverti wynosi 837 tys. zł.
EBIT
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBIT wynosi
23 199 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 814 230 zł w
2023 roku.
• 785 845 zł w
2022 roku.
• 741 170 zł w
2021 roku.
EBITDA
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost EBITDA wynosi
20 775 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 837 182 zł w
2023 roku.
• 843 201 zł w
2022 roku.
• 805 375 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Adverti wynosi 8 641 755 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
698 951 zł a 20 321 499 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 57 017 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 641 755 zł w 2023 roku.
• 8 890 925 zł w 2022 roku.
• 8 876 491 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Adverti wynosi 0,28%. To oznacza, że firma ma szansę 0,28% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,033% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,28% w 2023 roku.
• 0,32% w 2022 roku.
• 0,35% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 457 953
zł.
Koszty operacyjne Adverti wyniosły 7 300 615
zł.
Wynagrodzenia stanowią 6%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
32 201 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 457 953 zł w 2023 roku
• 365 682 zł w 2022 roku
• 364 627 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
6% w 2023 roku
•
5% w 2022 roku
•
5% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Adverti wyniosła 4 583 090 zł.
a
ktywa trwałe to 24 630 zł.
a
ktywa obrotowe to 4 558 461 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 4 583 090 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 931 934 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 3 651 156 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 308 387 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 4 583 090 zł w 2023 roku.
• 4 573 995 zł w 2022 roku.
• 3 582 824 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 14%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 68%.
Marża operacyjna wyniosła 10%.
Marża netto wyniosła 8%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Adverti wyniosły 3 651 156 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 4 583 090 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 80%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 315 184 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 3 651 156 zł w 2023 roku
• 3 615 333 zł w 2022 roku
• 2 681 833 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 80% w 2023 roku
• 79% w 2022 roku
• 75% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Adverti wykazała przychody na poziomie 8 128 600 zł.
Organizacja zarobiła 783 426 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 152 492 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 630 934 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 19% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 25 415 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 152 492 zł w 2023 roku
• 157 478 zł w 2022 roku
• 149 860 zł w 2021 roku
Organizacja Adverti wykazała zysk netto większy niż 84% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 82% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 82% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 71% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 60% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 63% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 61% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 76% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 91% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.2%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 84% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 82% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 82% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 71% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 60% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 63% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 61% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 76% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 91% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.2%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki