Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
TRZCIŃSKO-ZDRÓJ
Rozpoczęcie działalności
2012-01-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Email
um@trzcinsko-zdroj.pl
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI, W TYM DO ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ O CHARAKTERZE MAJĄTKOWYM, WYMAGANE JEST ŁĄCZNE DZIAŁANIE 2 CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST: PROWADZENIE I WSPIERANIE DZIAŁALNOŚCI PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO W TRZCIŃSKU-ZDROJU, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI: 1 .ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ, WYCIECZEK, IMPREZ, INTEGRUJĄCYCH ŚRODOWISKO LOKALNE I RÓŻNE POKOLENIA MIESZKAŃCÓW OD DZIECI DO SENIORÓW. 2. DZIAŁANIE NA RZECZ UTRZYMANIA, MODERNIZACJI I WZBOGACANIA BAZY LOKALOWEJ ORAZ RZECZOWEJ PRZEDSZKOLA. 3. POZYSKIWANIE FUNDUSZY NA DZIAŁANIA INNOWACYJNE PRZEDSZKOLA ORAZ WYPOSAŻENIE PRZEDSZKOLA W SPRZĘTY, ZABAWKI ORAZ POMOCE DYDAKTYCZNE. 4. WSPÓŁUDZIAŁ W PODNOSZENIU POZIOMU USŁUG ŚWIADCZONYCH W PRZEDSZKOLU. 5. AKTYWIZACJĘ, INTEGRACJĘ I ZWIĘKSZENIE ZAINTERESOWANIA ŚRODOWISK LOKALNYCH SPRAWAMI PRZEDSZKOLA, A TAKŻE SZEROKIE DZIAŁANIA SKIEROWANE PRZEZ SPOŁECZNOŚĆ PRZEDSZKOLA (DZIECI, RODZICÓW, KADRĘ PEDAGOGICZNĄ) NA RZECZ DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM NIE UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLA. 6. STWARZANIE WARUNKÓW DO ROZWOJU PSYCHORUCHOWEGO DZIECI ORAZ WYRÓWNYWANIA SZANS POMIĘDZY DZIEĆMI ZE WSI I MIASTA. 7. UCZESTNICZENIE W ŻYCIU KULTURALNO-SPOŁECZNYM MIASTA I REGIONU. 8. INICJOWANIE RÓŻNYCH FORM WSPÓŁPRACY PRZEDSZKOLA Z RODZICAMI. 9. POZNAWANIE PRZYRODY I ZAGADNIEŃ EKOLOGICZNYCH, PROPAGOWANIE POSTAW PROEKOLOGICZNYCH, TURYSTYKI, SŁUŻĄCYCH ROZWOJOWI OSOBOWOŚCI DZIECI W DUCHU SZACUNKU DO INNYCH ISTNIEŃ. 10. POZNAWANIE HISTORII I TRADYCJI WŁASNEGO MIASTA I REGIONU. 11. DĄŻENIE DO ROZWIJANIA TWÓRCZYCH, INDYWIDUALNYCH OSOBOWOŚCI DZIECI A TAKŻE OCHRONA PRAW DZIECKA. 12. POMOC SPOŁECZNA DZIECIOM Z RODZIN NAJUBOŻSZYCH, WYRÓWNYWANIE ICH SZANS NA DOBRY START EDUKACYJNY. 13. AKTYWIZACJA RODZICÓW DZIECI W WIEKU PRZEDSZKOLNYM DO EFEKTYWNEGO, SPRZYJAJĄCEGO ROZWOJOWI DZIECI, SPĘDZANIA CZASU. 14. POMOC DZIECIOM Z PROBLEMAMI ZDROWOTNYMI I WYRÓWNYWANIE ICH SZANS EDUKACYJNYCH.