BIG BIG MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000406940
NIP
7010330984
REGON
145952024

Podsumowanie

aktywa
475 tys.
przychód
273 tys.
zysk
-11 tys.
wartość firmy
214 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJE JEROZOLIMSKIE, 123A
Kod pocztowy
02-017
Rejestracja
2011-12-30
Rozpoczęcie działalności
2011-12-29
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W PRZYPADKU ZARZĄDU WIELOOSOBOWEGO CO NAJMNIEJ DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONEK ZARZĄDU I PROKURENT. W WYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO - SAMODZIELNIE JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Big big media osiągnęła 272 753 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 121 800 zł. Pozostałe przychody to 150 953 zł.
Całkowite koszty wyniosły 132 981 zł.
Strata netto wyniosła 11 181 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -552 749 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 272 753 zł w 2019 roku.
• 1 140 690 zł w 2018 roku.
• 1 378 251 zł w 2017 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -539 251 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -11 181 zł w 2019 roku.
• -1 013 379 zł w 2018 roku.
• 1 067 321 zł w 2017 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Big big media wynosi 213 895 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 681 883 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -2 889 985 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 213 895 zł w 2019 roku.
• 800 905 zł w 2018 roku.
• 5 993 865 zł w 2017 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Big big media wyniosła 474 828 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 327 734 zł.
a
ktywa obrotowe to 147 094 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 474 828 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 42 747 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 432 082 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -843 137 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 474 828 zł w 2019 roku.
• 729 430 zł w 2018 roku.
• 2 161 102 zł w 2017 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -2%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -26%.
Marża operacyjna wyniosła -133%.
Marża netto wyniosła -4%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -25.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -62.8 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -41.4 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -40.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Big big media wyniosły 432 082 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 474 828 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 91%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -327 345 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 432 082 zł w 2019 roku
• 675 503 zł w 2018 roku
• 1 086 773 zł w 2017 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 91% w 2019 roku
• 93% w 2018 roku
• 50% w 2017 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Big big media wykazała przychody na poziomie 272 753 zł.
Organizacja zarobiła -11 181 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -11 181 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2019 roku
• 1295 zł w 2018 roku
• 0 zł w 2017 roku

Organizacja Big big media wykazała zysk netto większy niż 11% organizacji z branży "Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura".
Organizacja wykazała przychód większy niż 76% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 84% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 8% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 27% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 11% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2019 były wyższe niż 76% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była ona wyższa niż 84% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2019 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 8% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2019 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2019 wynosił on 0.009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Teltraffic posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 26.10.2020 jest Teltraffic kontrolujący 100% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 07.12.2019 do 26.10.2020:
• Leszczyńska Agata (50% udziałów)
• Ickiewicz Marta (50% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 12.06.2019 do 07.12.2019:
• Leszczyńska Agata (50% udziałów)
• Fronc Justyna (50% udziałów)