Rozpoczęcie działalności
2009-09-02
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
INNA OSOBA PRAWNA BĘDĄCA ORGANIZACJĄ POŻYTKU PUBLICZNEGO
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU SPOŚRÓD NASTĘPUJĄCYCH OSÓB: PREZESA, WICEPREZESA, SEKRETARZA, DWÓCH UPOWAŻNIONYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. POPULARYZACJA, ROZWÓJ FUTSALU ORAZ STAŁE PODNOSZENIE POZIOMU SPORTOWEGO ZAWODNIKÓW W POSZCZEGÓLNYCH KATEGORIACH WIEKOWYCH. 2. ANGAŻOWANIE W SZCZEGÓLNOŚCI UCZNIÓW DO RÓŻNORODNYCH FORM AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ, GIER I ZABAW DOSTOSOWANYCH DO WIEKU, STOPNIA SPRAWNOŚCI FUTSALU. 3. UCZESTNICZENIE W IMPREZACH SPORTOWYCH ORGANIZOWANYCH NA OBSZARZE DZIAŁANIA SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO I POZA NIM. 4. ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH W CELU WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU SPRAWNOŚCI FIZYCZNEJ I UMYSŁOWEJ. 5. ORGANIZOWANIE DZIAŁALNOŚCI SPORTOWEJ ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM FUNKCJI ZDROWOTNYCH. 6. ORGANIZOWANIE RÓŻNORODNYCH FORM WSPÓŁZAWODNICTWA SPORTOWEGO. 7. KSZTAŁTOWANIE POZYTYWNYCH CECH CHARAKTERU I OSOBOWOŚCI POPRZEZ UCZESTNICTWO W REALIZACJI ZADAŃ SPORTOWYCH KLUBU. 8. SZKOLENIE ZAWODNIKÓW I TRENERÓW. 9. ORGANIZOWANIE OBOZÓW SPORTOWYCH, KURSÓW, KONFERENCJI, SEMINARIÓW DLA DZIECI, MŁODZIEŻY, OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 10. ORGANIZOWANIE POMOCY POSZKODOWANYM W WYPADKACH KOMUNIKACYJNYCH, A ZWŁASZCZA PRAWNEJ W ZAKRESIE PODSTAWOWYM, PSYCHOLOGICZNEJ, RZECZOWEJ I FINANSOWEJ. 11. PROMOCJA DZIAŁAŃ SPRZYJAJĄCYCH ZWIĘKSZANIU BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM. 12. ŚWIADCZENIE POMOCY SPOŁECZNEJ, W TYM POMOCY RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ORAZ WYRÓWNYWANIE SZANS TYCH RODZIN I OSÓB. 13. INICJOWANIE I REALIZACJA DZIAŁAŃ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM ICH INTEGRACJI W ŚRODOWISKACH LOKALNYCH. 14. DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RÓWNYCH PRAW KOBIET I MĘŻCZYZN. 15. INICJOWANIE, WSPIERANIE I POMOC W PRZEDSIĘWZIĘCIACH EDUKACYJNO-KULTURALNYCH, W SZCZEGÓLNOŚCI NA RZECZ PLACÓWEK WSPIERAJĄCYCH INTEGRACJĘ, A W TYM NAUCZYCIELI ORAZ DZIECI. 16. DZIAŁALNOŚĆ PROMUJĄCA OCHRONĘ DÓBR KULTURY I TRADYCJI. 17. DZIAŁALNOŚĆ W ZAKRESIE EKOLOGII I OCHRONY ZWIERZĄT ORAZ OCHRONY DZIEDZICTWA PRZYRODNICZEGO.