Konsolidacja przedsiębiorców oraz małych sieci FMCG.
Dostęp do sieci sklepów AVITA, Słoneczko i BLUE Stop.
Wspieranie właścicieli sklepów w osiąganiu lepszych wyników ekonomicznych.
Możliwość wyboru sieci dostosowanej do lokalnych potrzeb.
Oferowanie marki własnej DELKO.
przedsiębiorców oraz małych sieci handlowych w sektorze FMCG, umożliwiająca im wspólne działanie w ramach franczyzy. Celem tej sieci jest wzmocnienie konkurencyjności sklepów pod szyldem Polskie Sklepy Franczyzowe poprzez zapewnienie stabilności, bezpieczeństwa oraz dostępu do własnych magazynów i bezpośredniej obsługi. Organizacja wyróżnia się możliwością wyboru sieci odpowiadającej lokalnym potrzebom, co sprawia, że partnerzy mogą dostosować swoje działania do specyfiki regionu. Polskie Sklepy Franczyzowe oferują wsparcie w rozwijaniu potencjału przedsiębiorstw, a ich oferta obejmuje również markę własną DELKO, którą klienci mogą poznać i wykorzystać w swoich lokalach.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Delko
posiada 10000 udziałów, które stanowią 100% firmy.