RM CONSUMER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000391391
NIP
7773216556
REGON
301809303

Podsumowanie

aktywa
130 tys.
przychód
7 tys.
zysk
7 tys.
wartość firmy
129 tys.
Podstawowe info
Województwo
WIELKOPOLSKIE
Miejscowość
POZNAŃ
Adres
UL. OBORNICKA, 227H
Kod pocztowy
60-650
Rejestracja
2011-07-15
Rozpoczęcie działalności
2011-07-15
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY POZNAŃ - NOWE MIASTO I WILDA W POZNANIU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU UPRAWNIONY JEST DO JEDNOOSOBOWEJ REPREZENTACJI SPÓŁKI

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Rm consumer osiągnęła 6987 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 6987 zł.
Całkowite koszty wyniosły -6639 zł.
Zysk netto wyniósł 6639 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -85 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 6987 zł w 2023 roku.
• 9185 zł w 2022 roku.
• 45 712 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą tendencję w czasie. Średni wzrost zysków wynosi 235 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 6639 zł w 2023 roku.
• 8837 zł w 2022 roku.
• 44 699 zł w 2021 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Rm consumer wynosi 128 766 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 10 481 zł a 520 277 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 15 864 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 128 766 zł w 2023 roku.
• 134 045 zł w 2022 roku.
• 295 217 zł w 2021 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Rm consumer wyniosła 130 069 zł.
a
ktywa trwałe to 1000 zł.
a
ktywa obrotowe to 129 069 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 130 069 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 130 069 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 19 898 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 130 069 zł w 2023 roku.
• 123 430 zł w 2022 roku.
• 115 490 zł w 2021 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 5%.
Marża netto wyniosła 95%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.3 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Dla porównania wartość aktywów wyniosła 130 069 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -76 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 897 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2023 roku
• 0% w 2022 roku
• 1% w 2021 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Rm consumer wykazała przychody na poziomie 6987 zł.
Organizacja zarobiła 6639 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 6639 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -338 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 897 zł w 2021 roku

Organizacja Rm consumer wykazała zysk netto większy niż 38% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 13% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 17% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 100% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 52% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.00002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 38% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 13% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 17% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był wyższy niż 0% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 100% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 52% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 0.00002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Zabłocki Marek posiada 18 udziałów, które stanowią 36% firmy.
Michałowski Łukasz posiada 16 udziałów, które stanowią 32% firmy.
Frąckowiak Robert posiada 16 udziałów, które stanowią 32% firmy.
Największym udziałowcem od 22.09.2021 jest Zabłocki Marek kontrolujący 36% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 17.02.2014 do 22.09.2021 był Zabłocki Marek kontrolując 98% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 15.07.2011 do 17.02.2014:
• Zabłocki Marek (50% udziałów)
• Frąckowiak Robert (50% udziałów)

Podobne organizacje do RM CONSUMER

Organizacja Numer KRS
1
0000063613
2
0000315765
3
0000751086
4
0000779984
5
0000313446
6
0000133927
7
0000669780
8
0000512181
9
0000241285
10
0000880231
11
0000089241
12
0000543386
13
0000660962
14
0000127709
15
0000650765
16
0000117244
17
0000196890
18
0000056735
19
0000752250
20
0000187980
21
0000560637
22
0000511310
23
0000584143
24
0000114494
25
0000809684
26
0000127828
27
0000734292
28
0000763135
29
0000154034
30
0000726181