SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDOOSOBOWEGO, CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Organizacja Cci marketing osiągnęła 929 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 929 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6606 zł.
Strata netto wyniosła 6605 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -95 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 929 zł w 2020 roku.
• 870 115 zł w 2019 roku.
• 1 836 798 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -4035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6605 zł w 2020 roku.
• 6715 zł w 2019 roku.
• 15 228 zł w 2018 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Cci marketing wynosi -7 tys. zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
4769 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -7435 zł w
2020 roku.
• 6705 zł w
2019 roku.
• 18 286 zł w
2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cci marketing wynosi 17 559 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 90 344 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -67 033 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 559 zł w 2020 roku.
• 628 829 zł w 2019 roku.
• 1 302 300 zł w 2018 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Cci marketing wynosi 0,02%. To oznacza, że firma ma szansę 0,02% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,006% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,02% w 2020 roku.
• 0,03% w 2019 roku.
• 0,09% w 2018 roku.
Wynagrodzenia
Koszty operacyjne Cci marketing wyniosły 7435
zł.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
nie zmieniają się w czasie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2020 roku
•
0% w 2019 roku
•
0% w 2018 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Cci marketing wyniosła 28 159 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 159 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 159 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 586 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5573 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 159 zł w 2020 roku.
• 204 368 zł w 2019 roku.
• 299 949 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -29%.
Marża operacyjna wyniosła -1,486,916%.
Marża netto wyniosła -711%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -495639.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -237.6 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Cci marketing wyniosły 5573 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 159 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji
spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -18 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5573 zł w 2020 roku
• 175 177 zł w 2019 roku
• 277 472 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 23.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2020 roku
• 86% w 2019 roku
• 93% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Cci marketing wykazała przychody na poziomie 929 zł.
Organizacja zarobiła -6605 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6605 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -324 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 743 zł w 2019 roku
• 2801 zł w 2018 roku