CCI MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000390827
NIP
8371807801
REGON
143162039

Podsumowanie

aktywa
28 tys.
przychód
929
zysk
-7 tys.
wartość firmy
18 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. MINERSKA, 2A
Kod pocztowy
04-506
Rejestracja
2011-07-06
Rozpoczęcie działalności
2011-07-06
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Strona www
https://spolkowisko.pl
Email
kontakt@spolkowisko.pl
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ALBO JEDNEGO CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDOOSOBOWEGO, CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Cci marketing osiągnęła 929 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 zł. Pozostałe przychody to 929 zł.
Całkowite koszty wyniosły 6606 zł.
Strata netto wyniosła 6605 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -95 303 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 929 zł w 2020 roku.
• 870 115 zł w 2019 roku.
• 1 836 798 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -4035 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -6605 zł w 2020 roku.
• 6715 zł w 2019 roku.
• 15 228 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Cci marketing wynosi 17 559 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 90 344 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -67 033 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 17 559 zł w 2020 roku.
• 628 829 zł w 2019 roku.
• 1 302 300 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Cci marketing wyniosła 28 159 zł.
a
ktywa obrotowe to 28 159 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 28 159 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 22 586 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 5573 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -13 238 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 28 159 zł w 2020 roku.
• 204 368 zł w 2019 roku.
• 299 949 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -23%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -29%.
Marża operacyjna wyniosła -1,486,916%.
Marża netto wyniosła -711%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -10.5 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -35 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -495639.5 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -237.6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Cci marketing wyniosły 5573 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 28 159 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 20%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -18 350 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 5573 zł w 2020 roku
• 175 177 zł w 2019 roku
• 277 472 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 23.2 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 20% w 2020 roku
• 86% w 2019 roku
• 93% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Cci marketing wykazała przychody na poziomie 929 zł.
Organizacja zarobiła -6605 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -6605 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -324 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 743 zł w 2019 roku
• 2801 zł w 2018 roku

Organizacja Cci marketing wykazała zysk netto większy niż 23% organizacji z branży "Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 30% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 32% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 31% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 6% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 1% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 15% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.000009%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 23% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 30% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 32% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 31% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 6% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 1% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 wynosił on 0.000009%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Agio posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 25.01.2023 jest Agio kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 06.07.2011 do 25.01.2023 był Khachaturyan Gagik kontrolując 100% udziałów.