Rozpoczęcie działalności
2011-04-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI, PISM I DOKUMENTÓW W PRZEDMIOCIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH STOWARZYSZENIA WYMAGANY JEST PODPIS PREZESA LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. CELEM STOWARZYSZENIA JEST WSPARCIE DZIECI I RODZIN W ROZWOJU ICH ZAINTERESOWAŃ, ORAZ POMOC W DĄŻENIU DO OSIĄGANIA CELÓW, PROWADZENIE ZAJĘĆ WSPIERAJĄCYCH ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY, A TAKŻE PRZYGOTOWANIE DO ODPOWIEDZIALNYCH I DOBRYCH DECYZJI W ŻYCIU. 2. CELE TE SĄ REALIZOWANE W NASTĘPUJĄCYCH DZIAŁACH ŻYCIA SPOŁECZNEGO: A) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ RODZINY, MACIERZYŃSTWA, RODZICIELSTWA, UPOWSZECHNIANIA ORAZ OCHRONY PRAW DZIECKA I CZŁOWIEKA; B) PROFILAKTYKI UZALEŻNIEŃ ORAZ PRZECIWDZIAŁANIA PATOLOGIOM SPOŁECZNYM; C) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ INTEGRACJI I REINTEGRACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ OSÓB ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM; D) PODNOSZENIA ŚWIADOMOŚCI SPOŁECZNEJ W ZAKRESIE PRZEMOCY, UZALEŻNIEŃ I PROBLEMÓW PSYCHICZNYCH; E) OCHRONY I PROMOCJI ZDROWIA ORAZ PROPAGOWANIA ZDROWEGO STYLU ŻYCIA; F) NAUKI, SZKOLNICTWA WYŻSZEGO, EDUKACJI, OŚWIATY I WYCHOWANIA; G) POMOCY SPOŁECZNEJ, W TYM POMOCY RODZINOM I OSOBOM W TRUDNEJ SYTUACJI ŻYCIOWEJ ORAZ WYRÓWNYWANIA SZANS TYCH RODZIN I OSÓB; H) WSPOMAGANIA OSÓB ORAZ RODZIN PATOLOGICZNYCH I NIEWYDOLNYCH WYCHOWAWCZO; I) ORGANIZOWANIA POMOCY W PRZYSTOSOWANIU DO ŻYCIA W SPOŁECZEŃSTWIE ORAZ INTEGRACJI Z NIM. J) DZIAŁALNOŚĆ WSPOMAGAJĄCA ROZWÓJ WSPÓLNOT I SPOŁECZNOŚCI LOKALNYCH; K) PODTRZYMYWANIA TRADYCJI NARODOWEJ I REGIONALNEJ, PIELĘGNOWANIA POLSKOŚCI ORAZ ROZWOJU ŚWIADOMOŚCI NARODOWEJ, OBYWATELSKIEJ I KULTUROWEJ; L) DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH; Ł) WYPOCZYNKU DZIECI I MŁODZIEŻY; M) UPOWSZECHNIANIA KULTURY FIZYCZNEJ I SPORTU; N) DZIAŁALNOŚCI CHARYTATYWNEJ; O) PROMOCJI I ORGANIZACJI WOLONTARIATU.