Rozpoczęcie działalności
2011-02-03
Organ reprezentujący
ZARZĄD FUNDACJI
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W OPOLU, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI FUNDACJI WE WSZYSTKICH SPRAWACH, W TYM MAJĄTKOWYCH, ZAWIERANIA UMÓW I UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTW, UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE LUB WICEPREZES I CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE. DECYZJE DOTYCZĄCE PRZEDSIĘWZIĘĆ INWESTYCYJNYCH DO WYSOKOŚCI 10.000,00 (DZIESIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH) PODEJMUJE ZARZĄD FUNDACJI. POWYŻEJ TEJ KWOTY KONIECZNA JEST AKCEPTACJA RADY FUNDACJI.
Postępowanie likwidacyjne
Tak
Organ nadzoru
RADA FUNDACJI
Cel działania
1. PROPAGOWANIE IDEI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI JAKO NOWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD KOBIET I ROZWÓJ FIRM PROWADZONYCH PRZEZ KOBIETY. 2. PROMOWANIE I ZACHĘCANIA DO ROZWOJU USŁUG WSPOMAGAJĄCYCH PRZEDSIĘBIORCZE KOBIETY, BY UŁATWIĆ IM UTRZYMANIE RÓWNOWAGI MIĘDZY PRACĄ I ŻYCIEM RODZINNYM. 3. INICJOWANIE I WSPOMAGANIE WSPÓŁPRACY KOBIET - PRZEDSIĘBIORCÓW Z OŚRODKAMI NAUKOWYMI O CHARAKTERZE BADAWCZO-ROZWOJOWYM ORAZ INNOWACYJNYM W DZIEDZINIE NOWYCH TECHNOLOGII, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM UŁATWIENIA KOBIETOM PROWADZENIA DOMU, WYCHOWYWANIA DZIECI I PROWADZENIA BIZNESU. 4. POPULARYZOWANIE MIĘDZYNARODOWYCH STANDARDÓW W ZAKRESIE INNOWACYJNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W DUCHU ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU. 5. ZORGANIZOWANIE SYSTEMU WSPÓŁPRACY Z EKSPERTAMI I PRZEDSIĘBIORCAMI POLSKIEGO POCHODZENIA, MIESZKAJĄCYMI NA STAŁE POZA GRANICAMI POLSKI. 6. WSPIERANIE I PROMOWANIE WSZECHSTRONNEGO ROZWOJU INTELEKTUALNEGO I KULTUROWEGO W SPOŁECZEŃSTWIE Z UWZGLĘDNIENIEM OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I GRUP SPOŁECZNIE ZAGROŻONYCH ORAZ BUDOWY SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO I WYSOKICH STANDARDÓW ETYCZNYCH. 7. PROPAGOWANIE I WSPIERANIE PRZEDSIĘWZIĘĆ O CHARAKTERZE INNOWACYJNYM NA RYNKU FINANSOWYM I KAPITAŁOWYM ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM BEZPIECZEŃSTWA FINANSOWEGO W DOMU I BIZNESIE. 8. WDRAŻANIE PROGRAMÓW UKIERUNKOWANYCH NA ROZWÓJ GOSPODARCZY, W SZCZEGÓLNOŚCI WSPIERANIE WZROSTU KONKURENCYJNOŚCI MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW PROWADZONYCH W SZCZEGÓLNOŚCI PRZEZ KOBIETY. 9. POPULARYZOWANIE DOBRYCH PRAKTYK I PREZENTACJA SUKCESÓW KOBIET-PRZEDSIĘBIORCÓW W CELU ZACHĘCANIA DO ZAKŁADANIA WŁASNYCH FIRM, ZARÓWNO PRZEZ KOBIETY JAK I MĘŻCZYZN CO PRZYCZYNI SIE DO ROZWOJU SPOŁECZNOŚCI RÓWNYCH SZANS I MOŻLIWOŚCI WE WSZYSTKICH ASPEKTACH ŻYCIA GOSPODARCZEGO.