Organizacja Brander osiągnęła 9 482 834 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 9 482 834 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 10 909 388 zł.
Strata netto wyniosła 1 426 554 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -923 870 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 9 482 834 zł w 2020 roku.
• 9 466 167 zł w 2019 roku.
• 10 495 079 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -515 694 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -1 426 554 zł w 2020 roku.
• 69 042 zł w 2019 roku.
• 134 114 zł w 2018 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Brander wynosi 6 356 346 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 23 707 085 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -1 053 967 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 6 356 346 zł w 2020 roku.
• 7 691 317 zł w 2019 roku.
• 8 585 768 zł w 2018 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Brander wyniosła 9 343 632 zł.
a
ktywa trwałe to 330 131 zł.
a
ktywa obrotowe to 9 013 501 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 9 343 632 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 45 943 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 9 297 690 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 260 248 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 9 343 632 zł w 2020 roku.
• 8 558 634 zł w 2019 roku.
• 8 429 514 zł w 2018 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -15%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -3,105%.
Marża operacyjna wyniosła -15%.
Marża netto wyniosła -15%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.6 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1038.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.3 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Brander wyniosły 9 297 690 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 9 343 632 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 100%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 630 047 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 9 297 690 zł w 2020 roku
• 7 086 138 zł w 2019 roku
• 7 026 060 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 4.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 100% w 2020 roku
• 83% w 2019 roku
• 83% w 2018 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Brander wykazała przychody na poziomie 9 482 834 zł.
Organizacja zarobiła -1 426 554 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -1 426 554 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -13 976 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 16 309 zł w 2019 roku
• 31 572 zł w 2018 roku
Organizacja Brander wykazała zysk netto większy niż 1% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 90% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 96% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 19% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.3%.
Zysk netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 1% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2020 były wyższe niż 90% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 była ona wyższa niż 96% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2020 był wyższy niż 74% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 19% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 była wyższa niż 0% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2020 wynosił on 0.3%.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Pytel Mikołaj
posiada 109 udziałów, które stanowią 100% firmy.
Największym udziałowcem od 10.01.2022 jest
Pytel Mikołaj
kontrolujący 100% udziałów.
Największym udziałowcem w okresie od 09.01.2020 do 10.01.2022
był Pytel Mikołaj
kontrolując 94% udziałów.
W okresie od 21.10.2014 do 09.01.2020 najwięcej udziałów posiadał Pytel Mikołaj . Jego udziały w tym czasie wynosiły 92%.