SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W IMIENIU SPÓŁKI UPOWAŻNIONY JEST: 1) PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE, LUB 2) DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE, LUB 3) KAŻDY Z CZŁONKÓW ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
Organizacja Euco marketing osiągnęła 81 740 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 81 740 zł.
Całkowite koszty wyniosły 305 527 zł.
Strata netto wyniosła 305 527 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -205 498 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 81 740 zł w 2023 roku.
• 108 252 zł w 2022 roku.
• 1 169 127 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -6042 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -305 527 zł w 2023 roku.
• -18 762 934 zł w 2022 roku.
• 539 468 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Euco marketing wynosi 54 493 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 204 350 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -136 999 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 54 493 zł w 2023 roku.
• 72 168 zł w 2022 roku.
• 16 181 651 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Euco marketing wynosi 0,64%. To oznacza, że firma ma szansę 0,64% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,070% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,64% w 2023 roku.
• 8,2% w 2022 roku.
• 0,02% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Euco marketing wyniosła 1 034 847 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 32 125 zł.
a
ktywa obrotowe to 1 002 723 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 1 034 847 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -11 409 313 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 12 444 161 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -257 103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 1 034 847 zł w 2023 roku.
• 1 216 727 zł w 2022 roku.
• 21 686 965 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -30%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 3%.
Marża netto wyniosła -374%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.2 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -14.6 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -58.9 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Euco marketing wyniosły 12 444 161 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 1 034 847 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 1,203%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 594 724 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 12 444 161 zł w 2023 roku
• 12 320 514 zł w 2022 roku
• 4 027 818 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 181.8 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 1203% w 2023 roku
• 1013% w 2022 roku
• 19% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Euco marketing wykazała przychody na poziomie 81 740 zł.
Organizacja zarobiła -302 917 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 2609 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -305 527 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -1% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -5393 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 2609 zł w 2023 roku
• 2458 zł w 2022 roku
• 64 436 zł w 2021 roku
Organizacja Euco marketing wykazała zysk netto większy niż 4% organizacji z branży "Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania".
Organizacja wykazała przychód większy niż 48% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 77% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 98% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 10% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 0% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 14% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 45% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.0001%.
Zysk netto na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 4% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku
zmniejszają się w czasie.
W 2023 były wyższe niż 48% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była ona wyższa niż 77% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku
powiększa się w czasie.
W 2023 był wyższy niż 98% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 10% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż NaN% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 14% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 była wyższa niż 45% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku
zmniejsza się w czasie.
W 2023 wynosił on 0.0001%.