"LBF MARKETING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA" KRS
0000368680
NIP
6112704471
REGON
021384211

Podsumowanie

aktywa
13,5 mln
przychód
1,7 mln
zysk
707 tys.
wartość firmy
8,3 mln
Podstawowe info
Województwo
DOLNOŚLĄSKIE
Miejscowość
STARA KAMIENICA
Adres
UL. SPORTOWA, 30
Kod pocztowy
58-512
Rejestracja
2010-10-22
Rozpoczęcie działalności
2010-10-27
Organ reprezentujący
WSPÓLNICY REPREZENTUJĄCY SPÓŁKĘ
Forma prawna
SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA WROCŁAWIA FABRYCZNEJ WE WROCŁAWIU, IX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO PROWADZENIA SPRAW I REPREZENTACJI SPÓŁKI UPRAWNIONY I ZOBOWIĄZANY JEST KOMPLEMENTARIUSZ. KOMPLEMENTARIUSZ REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "lbf marketing osiągnęła 1 692 948 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 1 692 890 zł. Pozostałe przychody to 58 zł.
Całkowite koszty wyniosły 986 015 zł.
Zysk netto wyniósł 706 875 zł.
Spółka wykazuje malejące przychody w czasie. Średni spadek przychodów wynosi -217 539 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 1 692 948 zł w 2021 roku.
• 707 368 zł w 2020 roku.
• 705 929 zł w 2019 roku.
Zyski spółki mają również malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -245 731 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 706 875 zł w 2021 roku.
• 6287 zł w 2020 roku.
• -653 070 zł w 2019 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "lbf marketing wynosi 8 300 249 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 2 539 422 zł a 23 168 622 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -826 576 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 8 300 249 zł w 2021 roku.
• 4 533 748 zł w 2020 roku.
• 4 806 535 zł w 2019 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "lbf marketing wyniosła 13 514 343 zł.
a
ktywa trwałe to 13 160 049 zł.
a
ktywa obrotowe to 354 293 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 13 514 343 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 5 792 156 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 7 722 187 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 245 974 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 13 514 343 zł w 2021 roku.
• 13 990 233 zł w 2020 roku.
• 10 550 919 zł w 2019 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 5%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 12%.
Marża operacyjna wyniosła 58%.
Marża netto wyniosła 42%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -2.1 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "lbf marketing wyniosły 7 722 187 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 13 514 343 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 57%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 844 142 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 7 722 187 zł w 2021 roku
• 8 607 534 zł w 2020 roku
• 4 769 697 zł w 2019 roku
Wskaźnik zadłużenia rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 12.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 57% w 2021 roku
• 62% w 2020 roku
• 45% w 2019 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "lbf marketing wykazała przychody na poziomie 1 692 948 zł.
Organizacja zarobiła 795 223 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 88 348 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 706 875 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za 11% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 22 087 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 88 348 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku
• 0 zł w 2019 roku

Organizacja "lbf marketing wykazała zysk netto większy niż 88% organizacji z branży "Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi".
Organizacja wykazała przychód większy niż 74% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 80% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 57% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 85% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 89% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 75% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 66% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 89% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.002%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 88% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 74% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 80% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był wyższy niż 57% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 85% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 89% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 75% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 66% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 89% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2021 wynosił on 0.002%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do "LBF MARKETING