BESTBRANDS RETAIL POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000363444
NIP
6793046335
REGON
121324281

Podsumowanie

aktywa
718 tys.
przychód
366 tys.
zysk
-20 tys.
wartość firmy
244 tys.
Podstawowe info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
ALEJA BOHATERÓW WRZEŚNIA, 9
Kod pocztowy
02-389
Rejestracja
2010-08-23
Rozpoczęcie działalności
2010-08-23
Kapitał zakładowy
5000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ MIESZANA W SEKTORZE PRYWATNYM Z PRZEWAGĄ WŁASNOŚCI ZAGRANICZNEJ
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja Bestbrands retail poland osiągnęła 365 982 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 363 465 zł. Pozostałe przychody to 2517 zł.
Całkowite koszty wyniosły 383 525 zł.
Strata netto wyniosła 20 060 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 121 994 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 365 982 zł w 2020 roku.
• 2829 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -6687 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -20 060 zł w 2020 roku.
• 2574 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Bestbrands retail poland wynosi 243 988 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 914 955 zł.
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 81 329 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 243 988 zł w 2020 roku.
• 13 635 zł w 2019 roku.
• 0 zł w 2018 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów Bestbrands retail poland wyniosła 718 051 zł.
a
ktywa trwałe, w tym środki trwałe to 90 346 zł.
a
ktywa obrotowe to 627 705 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 718 051 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -14 123 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 732 175 zł.
Organizacja powiększa całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni wzrost wartości aktywów wynosi 238 620 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 718 051 zł w 2020 roku.
• 2192 zł w 2019 roku.
• 2192 zł w 2018 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -3%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 142%.
Marża operacyjna wyniosła -5%.
Marża netto wyniosła -5%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.9 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 47.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.7 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.8 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania Bestbrands retail poland wyniosły 732 175 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 718 051 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 102%.
Całkowite zobowiązania organizacji rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 243 115 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 732 175 zł w 2020 roku
• 255 zł w 2019 roku
• 2829 zł w 2018 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 102% w 2020 roku
• 12% w 2019 roku
• 129% w 2018 roku

Podatek dochodowy

Organizacja Bestbrands retail poland wykazała przychody na poziomie 365 982 zł.
Organizacja zarobiła -20 060 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -20 060 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2020 roku
• 255 zł w 2019 roku
• 0 zł w 2018 roku

Organizacja Bestbrands retail poland wykazała zysk netto większy niż 30% organizacji z branży "Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach".
Organizacja wykazała przychód większy niż 49% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 72% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 67% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 40% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 42% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 41% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 92% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 0% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 30% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2020 były wyższe niż 49% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była ona wyższa niż 72% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 był wyższy niż 67% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2020 była wyższa niż 42% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 41% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2020 była wyższa niż 92% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku nie zmienia się w czasie. W 2020 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2020 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Brandgate Group Oü posiada 90 udziałów, które stanowią 90% firmy.
Sumisławski Sebastian posiada 10 udziałów, które stanowią 10% firmy.
Największym udziałowcem od 21.07.2020 jest Brandgate Group Oü kontrolujący 90% udziałów.
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.11.2010 do 21.07.2020:
• Obrębowski Piotr (50% udziałów)
• Obrębowska Elżbieta (50% udziałów)
W okresie od 23.08.2010 do 03.11.2010 najwięcej udziałów posiadał Kkw Financial Advisory . Jego udziały w tym czasie wynosiły 100%.