Ciągła dostępność i elastyczność działań marketingowych
obsłudze projektów zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Zespół, składający się z doświadczonych menedżerów oraz utalentowanych copywriterów, oferuje swoim klientom szeroką gamę usług, w tym doradztwo marketingowe, strategie komunikacyjne, sponsoring oraz kreację i produkcję serwisów internetowych. Urban Communications dostosowuje swoje działania do specyficznych potrzeb klientów, obsługując nie tylko marki ze świata sportu, lecz także komercyjne przedsięwzięcia niezwiązane ze sportem. Używanie narzędzi takich jak social media oraz marketing szeptany jest integralną częścią strategii firmy. Uniwersalność usług oraz pełne zaangażowanie w realizację projektów, z których wiele zyskało uznanie w branży, przykładują do wysokiej jakości obsługi klienta. Agencja wdraża skuteczne strategie w odpowiedzi na różnorodne wyzwania komunikacyjne, w tym sytuacje kryzysowe, co czyni ją atrakcyjnym wyborem dla firm poszukujących wsparcia w zakresie marketingu. Działalność Urban Communications cechuje aktywność całodobowa, co podkreśla ich elastyczność i gotowość do działania w każdej strefie czasowej.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Mango Jan
posiada 100 udziałów, które stanowią 100% firmy.