Realizacja szkoleń z zakresu najlepszych praktyk zakupowych
consultingowa, która powstała w 2010 roku na bazie globalnych doświadczeń w obszarze zakupów. Oferuje kompleksowe usługi doradcze, ograniczone do optymalizacji procesów zakupowych, centralizacji zakupów, tworzenia strategii zakupowych oraz wdrażania narzędzi umożliwiających transparentność wydatków. W ramach swojej działalności, Profitia nie tylko poprawia wyniki finansowe swoich klientów, ale także przyczynia się do budowania efektywnych zespołów oraz procesów. Jej eksperci są jednocześnie praktykami, trenerami i autorami publikacji związanych z zarządzaniem zakupami. Ambicją Profitii jest rozwijanie wiedzy na polskim rynku w zakresie zarządzania strategicznego i operacyjnego, nieustannie podnosząc standardy etyczne i transparentność na każdym etapie współpracy. Współpraca z Chartered Institute of Procurement and Supply (CIPS) dodatkowo ilustruje ich zaangażowanie w profesjonalizację procesów zakupowych w Polsce.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki
Podobne organizacje do
PROFITIA MANAGEMENT CONSULTANTS MAZUROWSKI I WSPÓLNICY