Rozpoczęcie działalności
2010-06-30
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO ZAWIERANIA, UMÓW, UDZIELANIA PEŁNOMOCNICTWA I SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI WE WSZYSTKICH SPRAWACH MAJĄTKOWYCH LUB FINANSOWYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE I PODPIS DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. DO REPREZENTOWANIA STOWARZYSZENIA W PRAWACH INNYCH NIŻ WYMIENIONE W § 29 MA PRAWO PREZES LUB INNA OSOBA PISEMNIE UPOWAŻNIONA PRZEZ PREZESA LUB DWÓCH INNYCH CZŁONKÓW ZARZĄDU W ZAKRESIE OKREŚLONYM W UPOWAŻNIENIU.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1. KREOWANIE I UPOWSZECHNIANIE WIZERUNKU GMINY RZEPIN, POWIATU SŁUBICKIEGO ORAZ WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO JAKO REGIONU ATRAKCYJNEGO TURYSTYCZNIE ZARÓWNO W KRAJU I ZA GRANICĄ, 2. POPULARYZACJA I ROZWÓJ TURYSTYKI W GMINIE, POWIECIE ORAZ WOJEWÓDZTWIE, 3. INTEGRACJI ŚRODOWISKA TURYSTYCZNEGO WOJEWÓDZTWA POPRZEZ WSPÓŁPRACĘ SEKTORA PUBLICZNEGO - SAMORZĄDÓW TERYTORIALNYCH Z SEKTOREM GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ, STOWARZYSZENIAMI DZIAŁAJĄCYMI W ZAKRESIE TURYSTYKI, ORAZ OSÓB, INSTYTUCJI I ORGANIZACJI ZAINTERESOWANYCH ROZWOJEM TURYSTYKI, 4. STWORZENIA SPÓJNEGO SYSTEMU PROMOCJI TURYSTYCZNEJ ZARÓWNO NA SZCZEBLU REGIONALNYM JAK I OGÓLNOPOLSKIM ORAZ POZA GRANICAMI KRAJU, 5. UŁATWIENIA IDENTYFIKACJI GMINY, POWIATU ORAZ WOJEWÓDZTWA W KAMPANIACH REKLAMOWO-PROMOCYJNYCH PRZEZ STANDARYZACJĘ WYDAWNICTW, MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH I WYSTROJU STOISK WOJEWÓDZTWA NA IMPREZACH TARGOWYCH, 6. PROPAGOWANIA I PODEJMOWANIA DZIAŁAŃ NA RZECZ EKOLOGII I OCHRONY ŚRODOWISKA, W TYM APLIKOWANIA O FUNDUSZE Z BUDŻETU PAŃSTWA I UE NA ROZWÓJ TURYSTYKI, OCHRONY ŚRODOWISKA, EDUKACJI EKOLOGICZNEJ, DZIAŁAŃ PROEKOLOGICZNYCH, 7. WSPÓŁPRACY Z POLSKĄ ORGANIZACJĄ TURYSTYCZNĄ, 8. STYMULOWANIA TWORZENIA STRUKTUR LOKALNYCH DLA PROMOCJI I ROZWOJU PRODUKTÓW TURYSTYCZNYCH, 9. POPRAWY DOSTĘPU DO INFORMACJI TURYSTYCZNEJ I USŁUG TURYSTYCZNYCH, 10. DOSKONALENIE KADR TURYSTYCZNYCH, PROWADZENIA BADAŃ RYNKOWYCH, ANALIZ I MONITOROWANIA RUCHU TURYSTYCZNEGO.