Posiada sieć salonów no+vello oferujących fotodepilację i fotoodmładzanie
Międzynarodowa ekspansja marki no+vello
Zastosowanie nowoczesnych technologii w usługach kosmetycznych
się do rozwoju rynku franczyzy w Polsce. Działając jako przedstawiciel marki no+vello, NMV Polska wyróżnia się na tle konkurencji dzięki swojej imponującej strategii ekspansji, która zaowocowała rekordowym wzrostem liczby salonów franczyzowych w zaledwie jednym roku. Marka no+vello jest znana na międzynarodowym rynku dzięki innowacyjnym usługom w dziedzinie fotodepilacji i fotoodmładzania, które zdobywają uznanie wśród klientów na całym świecie. Strategiczne podejście do obsługi klienta oraz inwestycje w nowoczesne technologie sprawiają, że NMV Polska staje się liderem w branży, przyczyniając się do popularyzacji luksusowych usług kosmetycznych w Polsce. Dążenie do ekspansji, zarówno krajowej, jak i międzynarodowej, jest kluczowym elementem filozofii działania tej organizacji, co widać poprzez wprowadzanie marki no+vello na polski rynek oraz rozwój sieci salonów.
Powiązania
Historia powiązań
Udziałowcy
Nmv
posiada 2100 udziałów, które stanowią 100% firmy.