Agencja Marketingowa WIZERUNEK to innowacyjna firma, która powstała w wynikusynergii doświadczenia i kreatywności zespołu młodych pasjonatów reklamy. Specjalizując się w kreowaniu wizerunku, agencja oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego oraz doradztwa dla różnych podmiotów gospodarczych. Dzięki świeżemu podejściu oraz zrozumieniu potrzeb swoich klientów, WIZERUNEK stawia na indywidualne rozwiązania, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji. W ofercie agencji znajdują się projekty związane z tworzeniem oraz zarządzaniem portalami internetowymi, co umożliwia lepszą komunikację z klientami oraz skuteczniejszą promocję usług. Dodatkowo, uznanie agencji wzrasta dzięki współfinansowaniu projektów przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, co świadczy o jej zaangażowaniu w rozwój lokalnej przedsiębiorczości.
W skrócie
Tworzenie wizerunku firm i portali internetowych
Doradztwo marketingowe dla różnych branż
Zarządzanie projektami reklamowymi
Współfinansowanie projektów z funduszy unijnych
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja marketingowa wizerunek osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -90 501 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• 393 409 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -45 626 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
• -3051 zł w 2020 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marketingowa wizerunek wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -242 838 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 218 854 zł w 2021 roku.
• 289 735 zł w 2020 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja marketingowa wizerunek wynosi 0,14%. To oznacza, że firma ma szansę 0,14% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,027% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,14% w 2022 roku.
• 0,40% w 2021 roku.
• 0,14% w 2020 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja marketingowa wizerunek wyniosła 327 041 zł.
a
ktywa obrotowe to 327 041 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 325 949 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -47 620 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 373 569 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 65 408 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 327 041 zł w 2022 roku.
• 1 382 039 zł w 2021 roku.
• 897 076 zł w 2020 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja marketingowa wizerunek wyniosły 373 569 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 327 041 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 114%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 74 714 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 373 569 zł w 2022 roku
• 1 090 234 zł w 2021 roku
• 860 460 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 114% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
• 96% w 2020 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja marketingowa wizerunek wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
• 0 zł w 2020 roku