Agencja Marketingowa WIZERUNEK to innowacyjna firma, która powstała w wyniku synergii doświadczenia i kreatywności zespołu młodych pasjonatów reklamy. Specjalizując się w kreowaniu wizerunku, agencja oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu internetowego oraz doradztwa dla różnych podmiotów gospodarczych. Dzięki świeżemu podejściu oraz zrozumieniu potrzeb swoich klientów, WIZERUNEK stawia na indywidualne rozwiązania, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji. W ofercie agencji znajdują się projekty związane z tworzeniem oraz zarządzaniem portalami internetowymi, co umożliwia lepszą komunikację z klientami oraz skuteczniejszą promocję usług. Dodatkowo, uznanie agencji wzrasta dzięki współfinansowaniu projektów przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, co świadczy o jej zaangażowaniu w rozwój lokalnej przedsiębiorczości.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Agencja marketingowa wizerunek osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -75 417 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -38 022 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Agencja marketingowa wizerunek wynosi 27 421 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 146 247 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -197 795 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 27 421 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 218 854 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Agencja marketingowa wizerunek wynosi 0,30%. To oznacza, że firma ma szansę 0,30% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,028% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,30% w 2023 roku.
• 0,23% w 2022 roku.
• 0,58% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-30 535 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
13.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
0% w 2022 roku
•
0% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Agencja marketingowa wizerunek wyniosła 441 452 zł.
a
ktywa obrotowe to 441 452 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 441 452 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 36 562 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 404 891 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 73 575 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 441 452 zł w 2023 roku.
• 327 041 zł w 2022 roku.
• 1 382 039 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
nie zmienia się w czasie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Agencja marketingowa wizerunek wyniosły 404 891 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 441 452 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 92%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 67 482 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 404 891 zł w 2023 roku
• 373 569 zł w 2022 roku
• 1 090 234 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 92% w 2023 roku
• 114% w 2022 roku
• 79% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Agencja marketingowa wizerunek wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku