PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE KRS
0000352843
NIP
1070016082
REGON
142346837

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
125,6 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
453,2 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
732 tys.
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
305,1 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOŁOSKA, 9
Kod pocztowy
02-583
Rejestracja
2010-03-30
Rozpoczęcie działalności
2010-04-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
ODDZIAŁ ZAGRANICZNEGO PRZEDSIĘBIORCY
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
  • Szeroka oferta produktów: telewizory OLED, aparaty LUMIX, sprzęt audio i małe AGD.
  • Rozwiązania technologiczne dla biznesu: systemy wizualne, transmisje audio i wideo, ogrzewanie i chłodzenie.
  • Inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrona środowiska.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc osiągnęła 453 233 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 452 998 000 zł. Pozostałe przychody to 235 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 452 266 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto wyniósł 732 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 36 432 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 453 233 000 zł w 2021 roku.
• 364 639 000 zł w 2020 roku.
• 288 362 000 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -169 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 732 000 zł w 2021 roku.
• 5 359 000 zł w 2020 roku.
• 2 994 000 zł w 2019 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 4,43 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 4,27 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek EBIT wynosi 37 750 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 4 430 000 zł w 2021 roku.
• 9 486 000 zł w 2020 roku.
• 6 118 000 zł w 2019 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 94 250 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 4 268 000 zł w 2021 roku.
• 8 882 000 zł w 2020 roku.
• 5 240 000 zł w 2019 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 305 083 333 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 1 133 082 500 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 23 612 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 305 083 333 zł w 2021 roku.
• 264 528 667 zł w 2020 roku.
• 204 217 333 zł w 2019 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 0,00%. To oznacza, że firma ma szansę 0,00% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,002% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,00% w 2021 roku.
• 0,01% w 2020 roku.
• 0,01% w 2019 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -20 414 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosły -448 568 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 5% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi -393 750 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -20 414 000 zł w 2021 roku
• -18 404 000 zł w 2020 roku
• -19 451 000 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.4 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 5% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku
• 7% w 2019 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosła 125 574 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 4 221 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 121 353 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 125 574 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -16 094 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 141 668 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -610 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 125 574 000 zł w 2021 roku.
• 130 500 000 zł w 2020 roku.
• 113 368 000 zł w 2019 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -5%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła 0%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosły 141 668 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 125 574 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 113%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -3 500 250 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 141 668 000 zł w 2021 roku
• 147 326 000 zł w 2020 roku
• 135 553 000 zł w 2019 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 2.2 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 113% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku
• 120% w 2019 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała przychody na poziomie 453 233 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła 4 331 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 599 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 732 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za 83% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 470 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 599 000 zł w 2021 roku
• 3 457 000 zł w 2020 roku
• 1 522 000 zł w 2019 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała zysk netto większy niż 80% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 87% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 28% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 30% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 40% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 15% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 2%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 80% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2021 były wyższe niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była ona wyższa niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 był wyższy niż 87% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 28% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 30% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 40% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 była wyższa niż 15% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2021 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2021 wynosił on 2%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSC

Organizacja Numer KRS
1
0000510458
2
0000444820
3
0000738046
4
0000406699
5
0000754714
6
0000632649
7
0000232137
8
0000032325
9
0000970871
10
0000073139
11
0000080541
12
0000069865
13
0001003926
14
0000326980
15
0000113958
16
0000003572
17
0000175807
18
0000871718
19
0000368611
20
0000862718
21
0000697598
22
0000329441
23
0000585900
24
0000087682
25
0000629287
26
0000746177
27
0000552829
28
0000789029
29
0000891763
30
0000111673