PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSCE KRS
0000352843
NIP
1070016082
REGON
142346837

Podsumowanie

icon cil:factory_____a05df5
aktywa
121,2 mln
icon uil:money-withdrawal_____a05df5
przychód
911,8 mln
icon fluent:money-hand-24-regular_____a05df5
zysk
-4,7 mln
icon healthicons:money-bag-outline_____a05df5
wartość firmy
607,9 mln
Info
Województwo
MAZOWIECKIE
Miejscowość
WARSZAWA
Adres
UL. WOŁOSKA, 9
Kod pocztowy
02-583
Rejestracja
2010-03-30
Rozpoczęcie działalności
2010-04-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
ODDZIAŁ ZAGRANICZNEGO PRZEDSIĘBIORCY
Forma własności
WŁASNOŚĆ ZAGRANICZNA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
KAŻDY CZŁONEK ZARZĄDU REPREZENTUJE SPÓŁKĘ SAMODZIELNIE.
Opis
  • Szeroka oferta produktów: telewizory OLED, aparaty LUMIX, sprzęt audio i małe AGD.
  • Rozwiązania technologiczne dla biznesu: systemy wizualne, transmisje audio i wideo, ogrzewanie i chłodzenie.
  • Inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju i ochrona środowiska.

Podstawowe wyniki finansowe

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc osiągnęła 911 772 000 zł przychodów.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody operacyjne wyniosły 910 787 000 zł. Pozostałe przychody to 985 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite koszty wyniosły 915 502 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Strata netto wyniosła 4 715 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 100 711 167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 911 772 000 zł w 2023 roku.
• 453 233 000 zł w 2021 roku.
• 364 639 000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -1 020 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 715 000 zł w 2023 roku.
• 732 000 zł w 2021 roku.
• 5 359 000 zł w 2020 roku.

EBIT i EBITDA

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 7,17 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 7,07 mln zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBIT powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBIT wynosi 431 167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• 7 168 000 zł w 2023 roku.
• 4 430 000 zł w 2021 roku.
• 9 486 000 zł w 2020 roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
EBITDA powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost EBITDA wynosi 530 000 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• 7 071 000 zł w 2023 roku.
• 4 268 000 zł w 2021 roku.
• 8 882 000 zł w 2020 roku.

Wycena

icon ic:baseline-info Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Szacunkowa wycena organizacji Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 607 848 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 2 279 430 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość organizacji powiększa się w czasie. Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 66 202 111 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 607 848 000 zł w 2023 roku.
• 305 083 333 zł w 2021 roku.
• 264 528 667 zł w 2020 roku.

Ryzyko niewypłacalności

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wynosi 0,16%. To oznacza, że firma ma szansę 0,16% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Ryzyko niewypłacalności maleje w czasie. Przeciętny spadek ryzyka w czasie wynosi -0,005% rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,16% w 2023 roku.
• 0,19% w 2021 roku.
• 0,21% w 2020 roku.

Wynagrodzenia

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła -7 344 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Koszty operacyjne Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosły -903 619 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wynagrodzenia stanowią 1% kosztów operacyjnych.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite wynagrodzenia w organizacji rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi 1 915 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• -7 344 000 zł w 2023 roku
• -20 414 000 zł w 2021 roku
• -18 404 000 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi 0.9 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
• 1% w 2023 roku
• 5% w 2021 roku
• 5% w 2020 roku

Bilans

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość aktywów Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosła 121 183 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa trwałe to 5 001 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
a
ktywa obrotowe to 116 182 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowita wartość pasywów wyniosła 121 183 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
k
apitał (fundusz) własny to -20 809 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 141 992 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -1 138 833 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 121 183 000 zł w 2023 roku.
• 125 574 000 zł w 2021 roku.
• 130 500 000 zł w 2020 roku.

Rentowność

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 23%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna wyniosła 1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto wyniosła -1%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.8 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.6 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.1 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -0.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wyniosły 141 992 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 121 183 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 117%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -2 279 500 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 141 992 000 zł w 2023 roku
• 141 668 000 zł w 2021 roku
• 147 326 000 zł w 2020 roku
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 0.7 punktu procentowego rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 117% w 2023 roku
• 113% w 2021 roku
• 113% w 2020 roku

Podatek dochodowy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała przychody na poziomie 911 772 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zarobiła -901 000 zł brutto (przed opodatkowaniem).
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy wyniósł 3 814 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 715 000 zł.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy odpowiadał za -423% zysku brutto.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy obciążający organizację rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 349 167 zł rocznie.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 3 814 000 zł w 2023 roku
• 3 599 000 zł w 2021 roku
• 3 457 000 zł w 2020 roku

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja Panasonic marketing europe gmbh (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością) oddział w polsc wykazała zysk netto większy niż 0% organizacji z branży "Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego".
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała przychód większy niż 100% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 98% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 89% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 27% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 31% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 23% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 59% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 99% organizacji z branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział organizacji w rynku wyniósł 4%.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 0% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Przychody na tle rynku powiększają się w czasie. W 2023 były wyższe niż 100% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była ona wyższa niż 98% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był wyższy niż 89% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 27% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 31% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2023 była wyższa niż 23% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 była wyższa niż 59% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Podatek dochodowy na tle rynku powiększa się w czasie. W 2023 był on wyższy niż 99% organizacji w branży.
icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Udział w rynku powiększa się w czasie. W 2023 wynosił on 4%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

icon akar-icons:arrow-forward-thick-fill
Struktura udziałów jest niedostępna dla tej spółki

Podobne organizacje do PANASONIC MARKETING EUROPE GMBH (SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ) ODDZIAŁ W POLSC

Organizacja Numer KRS
1
0000444820
2
0000069865
3
0000510458
4
0000970871
5
0000080541
6
0001003926
7
0000789029
8
0000632649
9
0000232137
10
0000406699
11
0000073139
12
0000175807
13
0000738046
14
0000368611
15
0000032325
16
0000703564
17
0000608405
18
0000154153
19
0000754714
20
0000326980
21
0000871718
22
0000113958
23
0000039035
24
0000239093
25
0000568687
26
0000329441
27
0000130206
28
0000003572
29
0000095808
30
0000360267