SĄD REJONOWY DLA ŁODZI ŚRÓDMIEŚCIA W ŁODZI, XX WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
W ZAKRESIE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ DO KWOTY NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 500.000 (PIĘĆSET TYSIĘCY) ZŁOTYCH SPÓŁKA MOŻE BYĆ REPREZENTOWANA PRZEZ KAŻDEGO CZŁONKA ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE, NATOMIAST W ZAKRESIE ROZPORZĄDZANIA PRAWEM LUB ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ POWYŻEJ KWOTY 500.000 (PIĘĆSET TYSIĘCY) ZŁOTYCH WYMAGANE JEST WSPÓŁDZIAŁANIE DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU LUB CZŁONKA ZARZĄDU ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM
MARKETLAB to firma, która od 2007 roku zajmuje się tworzeniem nowoczesnych rozwiązańtechnologicznych dla branży handlowej. Jej celem jest rewolucjonizowanie rynku detalicznego oraz gastronomicznego poprzez innowacyjne systemy i usługi IT. W ofercie znajduje się aplikacja do automatyzacji procesów sprzedażowych oraz zintegrowany system zarządzania, które umożliwiają automatyczną analizę wyświetlania produktów oraz monitorowanie dostępności towarów zgodnie z planogramem. MARKETLAB wdrożył swoje technologie w czołowych firmach, a ich osiągnięcia zostały docenione m.in. w konkursie PropTech Festival 2020. Firma stawia na przyszłość handlu, oferując rozwiązania, które pozwalają na bezobsługową sprzedaż, w tym legalny, automatyczny zakup alkoholu. Ich unikalność polega na łączeniu technologie w chmurze zautomatyzowanej analizy obrazu oraz wsparcia sprzedaży, co czyni je liderem w innowacjach dla rynku FMCG.
W skrócie
Platforma automatyzacji procesów sprzedażowych
System zarządzania dla rynku detalicznego i gastronomicznego
Monitoring dostępności produktów zgodnie z planogramem
Bezpłatna sprzedaż towarów, w tym alkoholu
Laureat PropTech Festival 2020
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Marketlab osiągnęła 8 826 670 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 8 394 736 zł. Pozostałe przychody to 431 934 zł.
Całkowite koszty wyniosły 12 515 066 zł.
Strata netto wyniosła 4 120 330 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 945 153 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 8 826 670 zł w 2023 roku.
• 9 805 114 zł w 2022 roku.
• 10 471 479 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -717 056 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -4 120 330 zł w 2023 roku.
• -5 055 797 zł w 2022 roku.
• -3 362 669 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Marketlab wynosi 5 884 447 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 22 066 676 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 415 407 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 5 884 447 zł w 2023 roku.
• 7 093 989 zł w 2022 roku.
• 10 430 081 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Marketlab wynosi 8,0%. To oznacza, że firma ma szansę 8,0% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 1,303% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 8,0% w 2023 roku.
• 15,9% w 2022 roku.
• 3,25% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Marketlab wyniosła 15 267 086 zł.
a
ktywa trwałe to 8 119 024 zł.
a
ktywa obrotowe to 7 148 062 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 15 267 086 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -3 377 334 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 18 644 420 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 2 005 851 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 15 267 086 zł w 2023 roku.
• 12 939 897 zł w 2022 roku.
• 12 292 003 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -27%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 122%.
Marża operacyjna wyniosła -38%.
Marża netto wyniosła -47%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.4 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 16.3 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -7.6 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -8.7 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Marketlab wyniosły 18 644 420 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 15 267 086 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 122%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2 693 215 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 18 644 420 zł w 2023 roku
• 12 196 902 zł w 2022 roku
• 7 693 210 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 7.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 122% w 2023 roku
• 94% w 2022 roku
• 63% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Marketlab wykazała przychody na poziomie 8 826 670 zł.
Organizacja zarobiła -4 120 330 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -4 120 330 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -0% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi -6540 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku