Rozpoczęcie działalności
2009-11-20
Organ reprezentujący
ZARZĄD STOWARZYSZENIA
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W ZIELONEJ GÓRZE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DLA WAŻNOŚCI OŚWIADCZENIA WOLI,JAK RÓWNIEŻ WSZELKICH PISM W PRZEDMIOCIE SPRAW MAJĄTKOWYCH WYMAGANE SĄ PODPISY DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU : PREZESA LUB WICEPREZESA I SKARBNIKA; W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH - PREZESA LUB WICEPREZESA ORAZ SKARBNIKA LUB SEKRETARZA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
1.WYWOŁYWANIE ZAINTERESOWANIA SPOŁECZNEGO SPRAWAMI OŚWIATY I WYCHOWANIA, PODNOSZENIA KULTURY PEDAGOGICZNEJ SPOŁECZEŃSTWA; 2.ORGANIZOWANIE OBYWATELSKIEJ AKTYWNOŚCI W DZIEDZINIE EDUKACJI MŁODEGO POKOLENIA; 3.INTEGRACJA LOKALNEGO ŚRODOWISKA WOKÓŁ SPRAW ZWIĄZANYCH Z EDUKACJĄ MŁODEGO POKOLENIA; 4.WYZWALANIE INICJATYW I OFIARNOŚCI SPOŁECZNEJ, WSPIERAJĄCEJ DZIAŁALNOŚĆ SZKÓŁ. 5.TWORZENIE WARUNKÓW SPOŁECZNEGO WSPARCIA DLA WSZYSTKICH INICJATYW SŁUŻĄCYCH UNOWOCZEŚNIANIU DZIAŁALNOŚCI EDUKACYJNEJ, PODNOSZENIU EFEKTYWNOŚCI NAUCZANIA I WYCHOWANIA; 6.TWORZENIE WARUNKÓW SPOŁECZNEGO WSPARCIA DLA INICJATYW SŁUŻĄCYCH WSPÓŁPRACY I WYMIANY DOŚWIADCZEŃ ZE SZKOŁAMI EUROPEJSKIMI; 7.ORGANIZOWANIE SPOŁECZNEGO RUCHU RODZICÓW, NAUCZYCIELI I ZAKŁADÓW PRACY, ZWIĄZKÓW ZAWODOWYCH, INSTYTUCJI I ORGANIZACJI DLA REALIZACJI ZADAŃ KSZTAŁTOWANIA PATRIOTYCZNYCH I OBYWATELSKICH POSTAW DZIECI I MŁODZIEŻY; 8.WSPIERANIE DZIAŁAŃ I WYSIŁKÓW WŁADZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18 W ZIELONEJ GÓRZE NA RZECZ JEJ ROZWOJU ORAZ INTEGRACJA ŚRODOWISKA; 9.UPOWSZECHNIANIE OSIĄGNIĘĆ EDUKACYJNYCH SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 18 W ZIELONEJ GÓRZE I DOKONAŃ JEJ WYCHOWANKÓW ORAZ PROMOWANIE SZKOŁY W KRAJU I ZA GRANICĄ; 10.UTRZYMYWANIE I ROZWIJANIE ŁĄCZNOŚCI POMIĘDZY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ NR 18 W ZIELONEJ GÓRZE I JEJ WYCHOWANKAMI; 11.ORGANIZOWANIE I INSPIROWANIE DZIAŁAŃ EDUKACYJNYCH; 12.INSPIROWANIE I WSPOMAGANIE RUCHU POSTĘPU PEDAGOGICZNEGO W SZKOLNICTWIE I PROWADZENIE RÓŻNORODNYCH DZIAŁAŃ USPOŁECZNIAJĄCYCH PROCESY KSZTAŁCENIA I WYCHOWANIA.