SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
1. W PRZYPADKU GDY ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY, SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ WOLI ZA SPÓŁKĘ DOKONYWANE JEST W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: A) ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) MOŻE BYĆ DOKONANE PRZEZ KAŻDEGO Z CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCEGO SAMODZIELNIE (REPREZENTACJA SAMOISTNA); B) ROZPORZĄDZENIE PRAWEM LUB ZACIĄGNIĘCIE ZOBOWIĄZANIA DO ŚWIADCZENIA O WARTOŚCI PRZEKRACZAJĄCEJ 20.000 ZŁ (DWADZIEŚCIA TYSIĘCY ZŁOTYCH) WYMAGA WSPÓŁDZIAŁANIA DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU. 2. W PRZYPADKU ZARZĄDU JEDNOOSOBOWEGO JEDYNY CZŁONEK ZARZĄDU SAMODZIELNIE REPREZENTUJE SPÓŁKĘ (REPREZENTACJA SAMOISTNA).
Motostat to zaawansowana platforma internetowa zaprojektowana z myślą o kierowcach,którzy pragną na bieżąco kontrolować wydatki związane z eksploatacją swoich pojazdów. Umożliwia ona staranne obliczanie kosztów użytkowania pojazdów, łącząc funkcje kalkulatora zużycia paliwa z dziennikiem kosztów. Dzięki Motostat użytkownik otrzymuje możliwość monitorowania wydatków nie tylko na paliwo, ale także na inne istotne koszty, takie jak naprawy, części zamienne, przeglądy, czy ubezpieczenie. Platforma przewiduje także system przypomnień, który ułatwia zarządzanie terminami związanymi z koniecznymi czynnościami serwisowymi. Użytkownicy mogą tworzyć listy zadań oraz ustawiać przypomnienia o wizytach w warsztacie, co znacznie podnosi komfort użytkowania pojazdów. Dodatkowo Motostat poszerza swoją bazę danych, co pozwala na dostęp do statystyk zużycia paliwa dla różnych modeli pojazdów. Dzięki temu potencjalni nabywcy mogą porównywać spalanie poszczególnych aut, co wspiera decyzje przy zakupie. Użytkownicy mają również możliwość porównania kosztów eksploatacji swojego pojazdu z innymi, co dostarcza wartościowych informacji na temat efektywności oraz ekonomiczności ich wyborów motoryzacyjnych.
W skrócie
Monitorowanie kosztów eksploatacji pojazdów
Obliczanie zużycia paliwa oraz innych wydatków
System przypomnień o terminach serwisowych
Baza danych statystyk zużycia paliwa dla różnych modeli
Porównywanie kosztów między pojazdami użytkowników
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Motostat osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -5335 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają również malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -103 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• -1845 zł w 2022 roku.
• -1230 zł w 2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Motostat wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -3969 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Motostat wynosi 0,01%. To oznacza, że firma ma szansę 0,01% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
maleje
w czasie.
Przeciętny
spadek
ryzyka w czasie wynosi -0,000% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2022 roku.
• 0,01% w 2021 roku.
Bilans
Całkowita wartość aktywów Motostat wyniosła 0 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 0 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -29 036 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 29 036 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -1182 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 0 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 0.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Motostat wyniosły 29 036 zł.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 117 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 29 036 zł w 2022 roku
• 29 036 zł w 2022 roku
• 27 191 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
obniża się w czasie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2022 roku
• 0% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Motostat wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku
Największymi udziałowcami w organizacji są:
• Gidzgier Tomasz (25% udziałów)
• Glądała Paweł (25% udziałów)
• Kołakowski Krzysztof (25% udziałów)
• Nitka Jarosław (25% udziałów)
Najwięksi udziałowcy w okresie od 03.12.2009 do 26.07.2011:
• Gidzgier Tomasz (25% udziałów)
• Glądała Paweł (25% udziałów)
• Kołakowski Krzysztof (25% udziałów)
• Nitka Jarosław (25% udziałów)