Usługi strategii komunikacyjnej dla klientów globalnych.
Doświadczenie w różnych branżach: kosmetycznej, IT, edukacyjnej.
Realizacja projektu stażowego dla studentów z Collegium Civitas.
Tomo Group to agencja marketingu internetowego, która skupia się na efektywnej komunikacji marki w internecie. Zespół składa się z ekspertów z różnych dziedzin, w tym marketingu, programowania, antropologii i psychologii, co pozwala na holistyczne podejście do wyzwań marketingowych. Agencja oferuje szeroki wachlarz usług - od budowania wizerunku, przez realizację kampanii marketingowych, aż po wsparcie w kryzysowych sytuacjach wizerunkowych. Tomas Group stawia na skuteczność oraz globalne podejście, pomagając klientom w zdobywaniu nowych rynków, w tym azjatyckich. Bogate doświadczenie zdobyte przez ponad dekadę w wielu branżach, takich jak kosmetyki, IT, edukacja czy motoryzacja, przyczynia się do sukcesów setek zadowolonych klientów. Dodatkowo, agencja prowadzi projekt „Profesjonalne staże kluczem do sukcesu w biznesie”, współpracując z uczelnią Collegium Civitas, co umożliwia studentom zdobycie praktycznego doświadczenia w marketingu.
Podstawowe wyniki finansowe
Organizacja Tomo interactive osiągnęła 0 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 0 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 0 zł.
Zysk netto wyniósł 0 zł.
Spółka wykazuje
malejące
przychody w czasie.
Średni spadek przychodów wynosi -61 630 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 42 801 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają rosnącą
tendencję w czasie.
Średni wzrost zysków wynosi 7364 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• 0 zł w 2023 roku.
• -41 179 zł w 2022 roku.
• -51 747 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Tomo interactive wynosi 0 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 0 zł.
Wartość organizacji
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -41 086 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku.
• 0 zł w 2022 roku.
• 28 534 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Tomo interactive wynosi 0,56%. To oznacza, że firma ma szansę 0,56% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,030% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 0,56% w 2023 roku.
• 0,47% w 2022 roku.
• 0,31% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
spadają w czasie. Średni spadek wynagrodzeń wynosi
-31 225 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 0 zł w 2023 roku
• 8478 zł w 2022 roku
• 39 801 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
obniża się w czasie. Średni spadek udziału wynosi
8.3 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
0% w 2023 roku
•
76% w 2022 roku
•
59% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Tomo interactive wyniosła 3307 zł.
a
ktywa obrotowe to 3307 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 3307 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -770 147 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 773 454 zł.
Organizacja
zmniejsza
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni spadek wartości aktywów wynosi -25 747 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 3307 zł w 2023 roku.
• 3307 zł w 2022 roku.
• 6679 zł w 2021 roku.
Rentowność
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 4.7 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.5 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie.
Zadłużenie
Zobowiązania Tomo interactive wyniosły 773 454 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 3307 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 23,386%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 20 519 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 773 454 zł w 2023 roku
• 773 454 zł w 2022 roku
• 735 646 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 3828.9 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 23386% w 2023 roku
• 23386% w 2022 roku
• 11014% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Tomo interactive wykazała przychody na poziomie 0 zł.
Organizacja zarobiła 0 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 0 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł 0 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za NaN% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
nie zmienia się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 0 zł w 2023 roku
• 0 zł w 2022 roku
• 0 zł w 2021 roku