Rozpoczęcie działalności
2009-09-15
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
STOWARZYSZENIE
Forma własności
WŁASNOŚĆ PRYWATNA KRAJOWA POZOSTAŁA
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY W CZĘSTOCHOWIE, XVII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO WAŻNOŚCI OŚWIADCZEŃ WOLI ORAZ ZACIĄGANIA ZOBOWIĄZAŃ MAJĄTKOWYCH W IMIENIU STOWARZYSZENIA WYMAGANE SĄ PODPISY CO NAJMNIEJ 2 CZŁONKÓW ZARZĄDU, W TYM PREZESA, ZASTĘPCY LUB SKARBNIKA.
Organ nadzoru
KOMISJA REWIZYJNA
Cel działania
CELEM STOWARZYSZENIA JEST SZEROKO ROZUMIANA REHABILITACJA PSYCHOFIZYCZNA MĘŻCZYZN DOTKNIĘTYCH CHOROBĄ NEREK I PROSTATY, PRZED RESEKCJĄ I PO RESEKCJI GRUCZOŁU KROKOWEGO, OPARTA NA ZASADZIE SAMOPOMOCY. CEL TEN BĘDZIE REALIZOWANY POPRZEZ: 1) ORGANIZOWANIE WZAJEMNEGO WSPARCIA I SAMOPOMOCY. 2) UDZIELANIE POMOCY FINANSOWE MĘŻCZYZNOM DOTKNIĘTYM CHOROBĄ PROSTATY I POZOSTAŁYCH NARZĄDÓW UKŁADU MOCZOWO-PŁCIOWEGO BĘDĄCYCH W TRUDNEJ SYTUACJI MATERIALNEJ. 3) PODNOSZENIE KONDYCJI PSYCHICZNEJ I FIZYCZNEJ CZŁONKÓW. 4) TWORZENIE WARUNKÓW DO INTEGRACJI MĘŻCZYZN PO LECZENIU RAKA PROSTATY. 5) WŁĄCZANIE SIĘ W AKCJE ZWIĄZANE Z PROFILAKTYKĄ I DIAGNOSTYKĄ, MAJĄCĄ NA CELU WCZESNE WYKRYWANIE RAKA PROSTATY. 6) NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW Z PODOBNYMI ORGANIZACJAMI W KRAJU I ZA GRANICĄ. 7) ORGANIZOWANIE SPOTKAŃ "PROBLEMOWYCH", TOWARZYSKICH, IMPREZ KULTURALNYCH I TURYSTYCZNYCH DLA CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA. 8) ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ ORAZ SPOTKAŃ Z PROFESJONALISTAMI O TEMATYCE ZWIĄZANEJ Z ZAPOBIEGANIEM I ZWALCZANIEM CHOROBY NOWOTWOROWEJ. 9) ORGANIZOWANIE WSPIERAJĄCYCH BADAŃ KONTROLNYCH DLA CZŁONKÓW STOWARZYSZENIA, NP. BADANIE PSA, USG, TRUS, BIOPSJA. 10) PROWADZENIE PORADNICTWA CZYNNEGO W FORMIE TELEFONU ZAUFANIA. 11) ORGANIZOWANIE I SZKOLENIE GRUP WSPARCIA I SAMOPOMOCY. 12) WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI, STOWARZYSZENIAMI I FUNDACJAMI DZIAŁAJĄCYMI NA RZECZ CHORYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH. 13) UDZIAŁ W SPOTKANIACH EDUKACYJNYCH I SEMINARIACH ORGANIZOWANYCH NA RZECZ WALKI Z RAKIEM PROSTATY I POZOSTAŁYCH NARZĄDÓW UKŁADU MOCZOWO-PŁCIOWEGO. 14) POZYSKIWANIE ŚRODKÓW NA REALIZACJĘ ZADAŃ STATUTOWYCH.