"REKLAMA ŚLĄSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KRS
0000334171
NIP
8971754622
REGON
021045101

Podsumowanie

aktywa
198 tys.
przychód
350 tys.
zysk
-23 tys.
wartość firmy
233 tys.
Podstawowe info
Województwo
ZACHODNIOPOMORSKIE
Miejscowość
SZCZECIN
Adres
KRZYWOUSTEGO, 22
Kod pocztowy
70-314
Rejestracja
2009-08-11
Rozpoczęcie działalności
2009-08-11
Kapitał zakładowy
51000,00 PLN
Organ reprezentujący
ZARZĄD
Forma prawna
SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Forma własności
WŁASNOŚĆ KRAJOWYCH OSÓB FIZYCZNYCH
Organ rejestrowy
SĄD REJONOWY SZCZECIN-CENTRUM W SZCZECINIE, XIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
JEŻELI ZARZĄD JEST JEDNOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU SAMODZIELNIE. JEŻELI ZARZĄD JEST WIELOOSOBOWY DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ WOLI W ZAKRESIE PRAW I OBOWIĄZKÓW MAJĄTKOWYCH SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA UMÓW W IMIENIU SPÓŁKI UPRAWNIONYCH JEST DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE.

Podstawowe wyniki finansowe

Organizacja "reklama śląska" osiągnęła 349 680 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 349 680 zł. Pozostałe przychody to 0 zł.
Całkowite koszty wyniosły 372 652 zł.
Strata netto wyniosła 22 972 zł.
Spółka wykazuje rosnące przychody w czasie. Średni wzrost przychodów wynosi 26 826 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 349 680 zł w 2022 roku.
• 721 949 zł w 2021 roku.
• 137 460 zł w 2020 roku.
Zyski spółki mają malejącą tendencję w czasie. Średni spadek zysków wynosi -12 913 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -22 972 zł w 2022 roku.
• 85 737 zł w 2021 roku.
• -23 467 zł w 2020 roku.

Wycena

Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji "reklama śląska" wynosi 233 120 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy 0 zł a 874 200 zł.
Wartość organizacji zmniejsza się w czasie. Przeciętny spadek wartości firmy wynosi -15 392 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 233 120 zł w 2022 roku.
• 824 248 zł w 2021 roku.
• 91 640 zł w 2020 roku.

Bilans

Całkowita wartość aktywów "reklama śląska" wyniosła 197 876 zł.
a
ktywa obrotowe to 197 876 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 197 876 zł.
k
apitał (fundusz) własny to -38 772 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 236 649 zł.
Organizacja zmniejsza całkowitą wartość aktywów w czasie. Średni spadek wartości aktywów wynosi -4547 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 197 876 zł w 2022 roku.
• 310 661 zł w 2021 roku.
• 65 496 zł w 2020 roku.

Rentowność

Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -12%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł 59%.
Marża operacyjna wyniosła 16%.
Marża netto wyniosła -7%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -6.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji poprawia się w czasie. Średnia poprawa wskaźnika rentowności wynosi 15.4 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -5.2 punktu procentowego rocznie.

Zadłużenie

Zobowiązania "reklama śląska" wyniosły 236 649 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 197 876 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 120%.
Całkowite zobowiązania organizacji spadają w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi -43 756 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 236 649 zł w 2022 roku
• 326 461 zł w 2021 roku
• 167 034 zł w 2020 roku
Wskaźnik zadłużenia obniża się w czasie. Średni spadek zobowiązań wynosi 17.4 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 120% w 2022 roku
• 105% w 2021 roku
• 255% w 2020 roku

Podatek dochodowy

Organizacja "reklama śląska" wykazała przychody na poziomie 349 680 zł.
Organizacja zarobiła -18 215 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 4757 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -22 972 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -26% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację obniża się w czasie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 4757 zł w 2022 roku
• 15 199 zł w 2021 roku
• 149 zł w 2020 roku

Organizacja "reklama śląska" wykazała zysk netto większy niż 13% organizacji z branży "Działalność agencji reklamowych".
Organizacja wykazała przychód większy niż 53% organizacji z branży.
Organizacja posiadała aktywa o wartości większej niż 54% organizacji z branży.
Organizacja wykazała wskaźnik długu większy niż 86% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę netto większą niż 21% organizacji z branży.
Organizacja wykazała marżę operacyjną większą niż 73% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność aktywów (ROA) większą niż 20% organizacji z branży.
Organizacja wykazała rentowność kapitału własnego (ROE) większą niż 71% organizacji z branży.
Organizacja zapłaciła podatek dochodowy większy niż 69% organizacji z branży.
Udział organizacji w rynku wyniósł 0.001%.
Zysk netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 13% organizacji w branży.
Przychody na tle rynku zmniejszają się w czasie. W 2022 były wyższe niż 53% organizacji w branży.
Wartość aktywów na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była ona wyższa niż 54% organizacji w branży.
Wskaźnik zadłużenia na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był wyższy niż 86% organizacji w branży.
Marża netto na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 21% organizacji w branży.
Marża operacyjna na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 73% organizacji w branży.
Rentowność aktywów (ROA) na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 była wyższa niż 20% organizacji w branży.
Rentowność kapitału własnego (ROE) na tle rynku powiększa się w czasie. W 2022 była wyższa niż 71% organizacji w branży.
Podatek dochodowy na tle rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 był on wyższy niż 69% organizacji w branży.
Udział w rynku zmniejsza się w czasie. W 2022 wynosił on 0.001%.

Powiązania


Historia powiązań


Udziałowcy

Walkowiak Mariusz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Lisak Arkadiusz posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.
Rogoziński Roman posiada 34 udziałów, które stanowią 33.3% firmy.