SĄD REJONOWY W OLSZTYNIE, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO
Sposób reprezentacji
DO SKŁADANIA OŚWIADCZEŃ W IMIENIU SPÓŁKI ORAZ PODPISYWANIA W IMIENIU SPÓŁKI DOKUMENTÓW UPRAWNIONY JEST PREZES ZARZĄDU JEDNOOSOBOWO LUB DWÓCH CZŁONKÓW ZARZĄDU DZIAŁAJĄCYCH ŁĄCZNIE LUB CZŁONEK ZARZĄDU DZIAŁAJĄCY ŁĄCZNIE Z PROKURENTEM.
Organizacja Mazury-trans osiągnęła 61 306 613 zł przychodów.
Przychody operacyjne wyniosły 61 268 804 zł. Pozostałe przychody to 37 809 zł.
Całkowite koszty wyniosły 64 921 717 zł.
Strata netto wyniosła 3 652 913 zł.
Spółka wykazuje
rosnące
przychody w czasie.
Średni wzrost przychodów wynosi 3 106 721 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała przychody na poziomie:
• 61 306 613 zł w 2023 roku.
• 67 957 084 zł w 2022 roku.
• 60 209 684 zł w 2021 roku.
Zyski spółki mają malejącą
tendencję w czasie.
Średni spadek zysków wynosi -611 744 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja osiągała zyski na poziomie:
• -3 652 913 zł w 2023 roku.
• 483 687 zł w 2022 roku.
• 1 217 126 zł w 2021 roku.
EBIT i EBITDA
EBIT Mazury-trans wynosi -3,81 mln zł.
EBITDA Mazury-trans wynosi -2,71 mln zł.
EBIT
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBIT wynosi
745 458 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBIT wynosił:
• -3 808 443 zł w
2023 roku.
• 1 000 412 zł w
2022 roku.
• 1 463 702 zł w
2021 roku.
EBITDA
zmniejsza się
w czasie.
Przeciętny spadek EBITDA wynosi
795 371 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat EBITDA wynosiła:
• -2 705 558 zł w
2023 roku.
• 2 003 157 zł w
2022 roku.
• 1 923 441 zł w
2021 roku.
Wycena
Wartość organizacji powstaje na podstawie kluczowych parametrów finansowych, z wykorzystaniem różnych modeli wyceny. Ostatecznie określa się minimalną, maksymalną i średnią wycen.
Szacunkowa wycena organizacji Mazury-trans wynosi 41 044 991 zł.
W zależności od przyjętego modelu estymacji, wycena organizacji mieści się pomiędzy
0 zł a 153 266 532 zł.
Wartość organizacji
powiększa się
w czasie.
Przeciętny wzrost wartości firmy wynosi 1 790 855 zł rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat wartość firmy wynosiła:
• 41 044 991 zł w 2023 roku.
• 50 153 073 zł w 2022 roku.
• 47 559 127 zł w 2021 roku.
Ryzyko niewypłacalności
Ryzyko niewypłacalności dla organizacji Mazury-trans wynosi 4,25%. To oznacza, że firma ma szansę 4,25% na zamknięcie z powodu postępowania upadłościowego, restrukturyzacyjnego lub układowego w ciągu dwóch lat od zadanego roku.
Ryzyko niewypłacalności
rośnie
w czasie.
Przeciętny
wzrost
ryzyka w czasie wynosi 0,540% rocznie.
Na przestrzeni ostatnich lat ryzyko niewypłacalności wynosiło:
• 4,25% w 2023 roku.
• 0,56% w 2022 roku.
• 0,24% w 2021 roku.
Wynagrodzenia
Łączna kwota wynagrodzeń wyniosła 14 293 304
zł.
Koszty operacyjne Mazury-trans wyniosły 65 077 247
zł.
Wynagrodzenia stanowią 22%
kosztów operacyjnych.
Całkowite wynagrodzenia w organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost wynagrodzeń wynosi
1 048 907 zł rocznie.
W ostatnich latach łączne wynagrodzenia wynosiły:
• 14 293 304 zł w 2023 roku
• 14 031 410 zł w 2022 roku
• 8 816 387 zł w 2021 roku
Udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych
rośnie w czasie. Średni wzrost udziału wynosi
0.5 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach udział wynagrodzeń w kosztach operacyjnych wynosił:
•
22% w 2023 roku
•
21% w 2022 roku
•
15% w 2021 roku
Bilans
Całkowita wartość aktywów Mazury-trans wyniosła 19 754 059 zł.
a
ktywa trwałe to 8 826 339 zł.
a
ktywa obrotowe to 10 927 720 zł.
Całkowita wartość pasywów wyniosła 19 754 059 zł.
k
apitał (fundusz) własny to 231 888 zł.
z
obowiązania i rezerwy na zobowiązania to 19 522 172 zł.
Organizacja
powiększa
całkowitą wartość aktywów w czasie.
Średni wzrost wartości aktywów wynosi 932 219 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja wykazała sumę bilansową aktywów na poziomie:
• 19 754 059 zł w 2023 roku.
• 18 943 650 zł w 2022 roku.
• 17 962 652 zł w 2021 roku.
Rentowność
Wskaźnik rentowności aktywów (ROA) wyniósł -18%.
Wskaźnik rentowności kapitału własnego (ROE) wyniósł -1,575%.
Marża operacyjna wyniosła -6%.
Marża netto wyniosła -6%.
Rentowność aktywów (ROA) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -3.1 punktu procentowego rocznie.
Rentowność kapitału własnego (ROE) organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -262.7 punktu procentowego rocznie.
Marża operacyjna organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1.3 punktu procentowego rocznie.
Marża netto organizacji
pogarsza się w czasie. Średni spadek wskaźnika rentowności wynosi -1 punktu procentowego rocznie.
Zadłużenie
Zobowiązania Mazury-trans wyniosły 19 522 172 zł.
Dla porównania wartość aktywów wyniosła 19 754 059 zł.
Zobowiązania w stosunku do wartości aktywów (wskaźnik zadłużenia) to 99%.
Całkowite zobowiązania organizacji
rosną w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 1 290 339 zł rocznie.
W ostatnich latach organizacja posiadała zobowiązania o wartości:
• 19 522 172 zł w 2023 roku
• 15 058 848 zł w 2022 roku
• 14 561 538 zł w 2021 roku
Wskaźnik zadłużenia
rośnie w czasie. Średni wzrost zobowiązań wynosi 2.6 punktu procentowego rocznie.
W ostatnich latach współczynnik zadłużenia wynosił:
• 99% w 2023 roku
• 79% w 2022 roku
• 81% w 2021 roku
Podatek dochodowy
Organizacja Mazury-trans wykazała przychody na poziomie 61 306 613 zł.
Organizacja zarobiła -2 983 574 zł brutto (przed opodatkowaniem).
Podatek dochodowy wyniósł 669 339 zł.
W rezultacie osiągnięty zysk netto wyniósł -3 652 913 zł.
Podatek dochodowy odpowiadał za -22% zysku brutto.
Podatek dochodowy obciążający organizację
rośnie w czasie. Średni wzrost podatku dochodowego wynosi 100 016 zł rocznie.
W ostatnich latach wysokość podatku dochodowego wynosiła:
• 669 339 zł w 2023 roku
• 164 684 zł w 2022 roku
• 28 656 zł w 2021 roku